Kruidvat new Born luiers

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door billy112, 4 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. billy112

billy112 Actief lid

20 mrt 2014
    493
    143
    43
    dames,

Pampers zijn zo prijzig. Hoe bevallen de kruidvat new Born luiers?
    En hebben jullie nog b merk luierdoekjes tips?

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ik vind kruidvat luiers veel fijner dan die van pampers. En b merkdoekjes weet ik niet.die vond ik niet zo fijn. Ik koop zwitsal als die in de aanbieding zijn. In grootverpakking via bol. Voor 39.99 24 pakjes of als kruidvat 1+1 gratis heefd voor 34.95 ( 2 dozen van 12 pakjes dan) maar die aanbieding komt niet zo vaak.

3. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Etos heeft nu een pak van 6 billendoekjes (72 per pakje) voor 4 euro!

Ik zou trouwens wel diverse merken billendoekjes kopen. Niet elk kindje reageert goed op een bepaald merk! (Heb zelf 6 verschillende merken. Kan ik gelijk kijken welke ik het prettigste vind, en kijken welke mijn baby zijn billetjes fijn vind) :D

4. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Ben fan van de kruidvat luiers!
    Billendoekjes gebruik ik altijd zwitsal, vind ik fijne doekjes. Onze dochter kan niet tegen de etos doekjes, krijgt ze uitslag van.

5. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    Ik ga dit keer ook voor de kv newborn gebruik voor de oudere kids altijd kruidvat omdat ze beter droog blijven enige nadeel vond ik dat ze zo stug waren maar dat is een tijd geleden veranderd.
    Hoop dus dat de newborn ook soepeler valt nu.

Billendoekjes heb ik altijd vd hema(sensitive) puur en alleen omdat beide jongens hier niet tegen andere konden.

6. 3boymom

3boymom Actief lid

3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw
    Ik ga deze keer ook voor de kruidvat newborn luiers ipv de pampers. Vind kruidvat erg fijn voor me jongste zoom dus ga t nu ook voor de babies gebruiken. Billendoekjes vind ik zelf fijn van de huggies, trekt alleen makkelijk kapot en die van de ah.

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik gebruik al 5.5 jaar kruitvat vanaf idd newborn. Mij bevalt het echt prima.
    Werkelijk nog nooit door lekken gehad en iets van 3x dat ik met om doen een lipje eraf trok.
    Nou als dat alles is haha.
    Dik tevreden :thumup:

8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.671
    5.709
    113
    Fan van luiers en doekjes van de kruitvat! Etos ook goed trouwens. Nee hoor geen pampers voor ons een dief van je eigen portomonee. Vind pampers ook sneller stinken.

Koekie1 vindt dit leuk.
  9. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    Etos luiers vind ik dan weer een ramp want die lekker hier echt zo snel door!

10. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Tip de Ah billendoekjes ( de gele verpakking) zijn bijna zelfde als de zwitsaldoekjes ze ruiken ook echt naar Zwitsal maar dan stuk goedkoper;)

Heb voor de eerste altijd paupers gehad tot voor kort vond de kruidvat niet fijn maar aangezien ik er drek 2 in de luiers heb ga ik toch weer kruidvat proberen

11. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Ik heb eerst de kruidvat newborn gebruikt, die zijn kleiner dan pampers dus paste veel beter bij dochter. Nu gebruik ik kruidvat luiers 1 en pampers 1. Beetje van beide. Ik vind de pampers fijner, m'n viend vind de kruidvat fijner. Nu slaapt uk op haar buik dus lekken ze beide snel door aan de voorkant, dus d'r buik is dan nat van de plas. Doekjes gebruik ik van pampers maar ook degene die ik nog heb liggen uit de babydozen.

12. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.780
    3.907
    113
    Hmmm niet dus... voor mijn oudste ook al een tijd Kruidvat omdat die beter droog blijven dus ook voor de newborn Kruidvat ingeslagen. Vond het tegenvallen en ze best stug. De baby heeft nu dus weer Pampers.

@ts als je een klein kindje verwacht is Kruidvat de eerste week wel aan te raden. Deze zijn kleiner. Voor onze oudste hebben we die toen moeten halen. Deze keer hadden we ze ook in huis maar baby 2 bleek een kilo zwaarder :roflmao:. Tijdens de kraamweek lekte hij er al doorheen.

13. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    Oke thanx dan word t dus toch pampers de eerste weken al heb ik grote baby’s maar die stugge dingen vond ik niet fijn.

14. Doperwtje

Doperwtje Actief lid

7 apr 2015
    162
    6
    18
    NULL
    Breda
    Geen pampers meer!
    De luiers van kruidvat vind ik echt veel beter!
    Stinken niet, lipjes scheuren nooit af, lekken niet door, goedkoper..... perfect!

15. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Kv luiers zijn idd prima. Doekjes heb ik wel altijd van pampers. Dat vind ik de fijnste. Ik koop ze altijd online, 15 pakjes voor rond de 20 euro.

16. 2Cupcakes

2Cupcakes Actief lid

3 okt 2017
    116
    37
    28
    Vrouw
    Kruidvat luiers vond ik persoonlijk VEEL fijner dan Pampers, had Pampers initieel. Aan de achterkant heeft kruidvat een soort elastische band, zodat deze goed past. Veel minder last gehad van spuitluiers (dat t bij spuitpoep op dr ruggetje kwam) met Kruidvat dan met Pampers.

Ze vallen wel wat kleiner in vergelijking, zei mijn kraamzorg, dus misschien dat je bij Pampers een maat kleiner nodig zou hebben dan bij Kruidvat bijvoorbeeld.

Billendoekjes heb ik van Neutral, omdat mijn dochtertje (net als ik) overgevoelig is voor alles wat betreft parfumstoffen e.d., hebben ook Neutral wasmiddel en wasverzachter hier maar dat was ook al voordat zij geboren werd. ;)

Het enige nadeel aan de Neutral doekjes is dat ze was minder groot zijn dan andere merken (las ik online), maar ik ben er vanaf t begin aan gewend dus vind t wel prima.

Mijn dochter was 4020 gram bij geboorte en erg groot en voor mij ging t prima vanaf t begin met Kruidvat luiers, na 3 dagen had ik ze geprobeerd (proefverpakking) en toen heb ik de overige Pampers de kast in gegooid en ben ik overgestapt.

17. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Wij hebben voor onze eerste alleen maar kruidvat luiers gebruikt.
    Ook wel Pampers gekregen toen maar die vonden we niet fijn.

We gebruiken ook de billendoekjes van de kruidvat. Geen ervaring met andere merken.

18. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Beide keren kv luiers gebruikt en heel tevreden.
    Pampers vind ik stinken.
    Etos luiers (woezel&pip) zijn ook goed!
    Ik koop billendoekjes in de aanbieding. De ene keer van de kruidvat en nu bijv toevallig van de Etos.
    Mijn kinderen kunnen gelukkig overal tegen dus dat scheelt.

19. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    205
    63
    Parttime logistiek
    Ik heb al vanaf het begin kruidvat luiers. Pampers lekte hij doorheen en vond ik echt stinken.

Etos ook wel eens gehad en vind die ook wel fijn alleen gaat mijn voorkeur uit naar kv.
    Vooral nu die al een tijd in een maat zit 2 groot verpakkingen voor 25 euro is ideaal.

Doekjes de dozen van de kruidvat als ze in de aanbieding zijn anders die van de aldi

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Probeer eens kruidvat 2, Wss zal ze dan niet meer lekken :)

Deel Deze Pagina