ik ben me een btje aan het verdiepen in de babyfoons. nu viel mijn oog eerst op de 82 maar ik lees veel verhalen dat hij erg stoort. nu zijn er wel veel positieve verhalen over de 83 en wellicht hebben hier een aantal dames er ook ervaring mee. alvast bedankt
geen idee maar had er zelf een van philips, uitgeleend en nu ik hem na 2 jaar weer zelf nodig heb krijg ik hem niet terug !!! kan dus zelf weer een nieuwe aanschaffen pfff
hoi, Ik had ff voor je gegoogled maar wat ik ervan snap is de 83 alleen maar een extra unit voor de 82 dus niet los te gebruiken omdat je dat geen ouder unit heb. Ik heb de 88 en ben er erg tevreden over. ook van mensen die er ook 1 hebben hoor ik veel positieven verhalen, vandaar dat ik hem toen gekocht heb. Stoort niet en geluid is super scherp. succes met je zoektocht!
ik heb de dbx-79 dat is een dect babyfoon... heb juist voor deze gekozen omdat die niet stoorde. ben wel benieuwd naar reacties.. heb binnenkort een 2de babyfoon nodig en ik zie dat de 83 stuk goedkoper is dan die wat ik nu heb
ik lees goede dingen over de 85 en............ die is nu in de aanbieding bij de blokker. Heb er vandaag 1 gehaald
wij hebben ook de 82 en werkt prima, met een heel goed bereik. Stoort helemaal niet eigenlijk. Ook kopen we er denk ik straks de uitbreiding bij, zodat we 1 ontvanger hebben voor 2 slaapkamers. Ideaal! (babydump verkoopt ze altijd goedkoop trouwens)
ik zit met de afstand. kom veel bij de overburen en dan wil ik hem meenemen en ook als ik de honden ff snel laat plassen of er weer 1 's nachts ziek word. ow wat stom, ja de 83 is inderdaad een uitbreiding op de 82. als iemand nog andere suggesties heeft is dat ook zeker welkom.
de 88 gaat tot 300 meter. Dus bij de buren moet ie dan redden. Dat wandelen met de honden, weet niet of je dan bij een "goedkopere" babyfoon uitkomt. Maar als je verder weg gaat en je hebt de babyfoon bij dan moet je alsnog terug (rennen) als er iets is. Ik heb mn hond toen aangeleerd als ik alleen was dat ik het laatste rondje deed voor uk naar bed ging en als t echt niet lukte moest ie maar even bij de boom op de hoek plassen. Maar dat is ieders eigen keuze! Ik moet zeggen dat ik verder over de 88 ( Bestekeus.nl - Wellness - Babyartikelen - Babyfoon - Alecto Draadloze Geluidsmelder en Babyfoon DBX-88 ( DBX88 ) - Voor al uw electronica ) echt super tevreden ben. Heeft nog nooit gestoord. Batterij gaat lang mee, zelfs nu na 3 jaar gebruik. Heb nog nooit een ander kind erdoor gehoord en de thermometer en andere functies zijn heel handig
het is niet ver wat ik moet lopen met de honden maar ik wil toch graag de babyfoon bij me hebben, het is zo'n 150 meter van ons huis en als een ik rondje maak om het perkje dan kan zitten er huizen tussen dat redden de meeste babyfoons niet. buurvrouwtje had het uitgeprobeerd en heeft het toch maar zonder gedaan. veel mensen vinden het zelfs onzin dat ik voor zo'n klein stukje een babyfoon bij me wil maar ik vind het gewoon een veel fijner gevoel.
Geen ervaring met de 82 of 83. Wel met de Alecto DBX-99 digitale babyfoon en dat vind ik een fijne babyfoon, heeft ook nog nooit gestoord. We krijgen alleen nu een nieuwe beeldbabyfoon, dus ik verkoop hem. Als je interesse hebt, mag je me PB-en. Liefs Huismus
hier de 85 gekocht bij de blokker! Nu in de aanbieding. Mijn schoonfamilie heeft hem ook en is erg goed. tot 300 mtr bereik en geen storing