Vandaag het eerste bezoekje voor ons aan de Prenatal. Even rondkijken, meteen even gekeken wat voor wagen de kleine krijgt. Nu leek de speedi ons een mooie wagen, makkelijk opvouwbaar, wendbaar etc. etc. Maar het beste weet je hoet het werkt in de praktijk. Dus hoe ervaren jullie de speedi? Plussen, minnen, of zelfs alweer op marktplaats gedumpt en een andere gekocht?
ik heb een speedi.. eerlijk ij rijd heerlijk... hij voudt idd heerlijk op.. met maxi-cosi en dreami bak is hij geweldig.. echter nu mijn dochter in de buggy ligt is t toch best vervelend.. omdat hij nu veel groter is wanneer je m opvoudt.. en met de quinny buzz kan de buggy ook naar je toe gedraaid worden, dus wanneer je kleintje in t begin nog niet gelijk de wijde wereld in wilt kijken en liever naar papa en mama kijkt zoals vertrouwd in de maxi-cosi en dreami bak...kan je m dan dus naar je toe draaien en das echt ideaal.. dus had ik nu terugkijkend liever de buzz gehad... maar verder is t een topwagen...
De buzz hebben we ook zien staan. Maar die heeft een heel plat handvat, en dat hield niet lekker vast. Zeker als je een hele dag weggaat... het leek ons daarom niets... Dat naar je toe draaien, tsja, zit wat in
Hallo, Wij hebben ook een speedy sx en wij zijn er erg tevreden over. Hij rijdt heerlijk en is inderdaad makkelijk in te klappen en zeer handig met de maxi cosi erop. Ook wij hebben met de buzz in de winkel gereden en wij vonden de platte handgreep ook niet fijn. Groetjes, Gisimino
Hier ook de speedi sx en zeer tevreden. Als ik nu opnieuw een wagen zou moeten uitzoeken zou ik wederom hier voor kiezen. De buzz vond ik het handvat ook niet fijn en die kleine wieltjes niet. Heb wel eens naast de buurvrouw gelopen die een buzz heeft en dat maakt een hoop lawaai op de stoep.
Ik heb ook de quinny speedy sx gehad in de kleur papillon vond hem zo mooi, hij rijd ook super, maar dat inklappen vond ik echt een ramp, lomp en groot dat hij blijft, ik heb hem nooit met de dreami gebruikt mijn dochter was al wat ouder, maar nu ik zwanger ben van de tweede heb ik hem toch verkocht via marktplaats vond hem te onhandig en groot, en heb een andere wagen gekocht.
wij hebben ook een Speedi, hoe hij bevalt kan ik pas over zo´n 2 maanden vertellen Voor de andere Speedi eigenaren: vinden jullie ook dat de bak zo los op het onderstel staat. als je het uiteinde naar beneden drukt, gaat dat best makkelijk...niet dat hij los zit ofzo, maar er zit speling in...hebben jullie dit ook?
Hi, Ook wij zijn dik tevreden over de speedi sx. Mocht je van plan zijn er een te kopen heb ik nog wel een tip voor goedkopere kinderwagens Kijk eens op www.dannysbabywereld.nl of op www.fokkido.nl bij de laatse hebben wij onze wagen besteld, we wonen in het zuiden des lands en hun zitten in zwolle maar was zeker de moeite waard om op te laten sturen. Succes! Inkie
Ook bij ons zat er best veel speling op de bak maar blijkbaar hoort het zo? ons meisje heeft er in ieder geval paar maandjes goed in gelegen niks aan gemerkt ofzo qua stevigheid. Inkie
Ja raar is dat eigenlijk hé? Ik heb toen ook meteen terug naar Prenatal gebeld (waar we hem gehaald hadden) en die zeiden ook al dat het normaal was, zijn zelfs nog speciaal naar de kinderwagen gegaan om te duwen ... Ik vind trouwens het matrasje van de speedi erg klein, ik kan geen goed hoeslaken ervoor vinden...ik heb er al een wieghoeslaken overheen gedaan, een waskussen hoes. Het is allemaal te groot . Iemand nog een tip?
Wij hebben gewoon een waskussenhoes om het matrasje. Is wel een beetje een gehannes om zonder kreukels te krijgen maar past toch wel hoor. En ook hier speling op de bak, maar das dus normaal lees ik hier.
ook wij zijn erg tevreden over de speedy sx. rijdt heerlijk... bak heeft wat speling maar vangt dan ook de hobbels weer op, dus minder hotsen voor ons manneke! Karin