Heeft er iemand ervaring met www.babypaleis.com ? Ik heb daar 5 weken geleden iets besteld, maar nog nooit wat ontvangen. In de levervoorwaarden staat 15 werkdagen. Ik heb er ondertussen 3 mailtjes tegenaan gegooid, maar ik krijg ook geen antwoord. Iemand tips hoe dit aan te pakken?
Babypaleis.com is van mening dat uw vragen, opmerkingen, aanvullingen en/of klachten snel in behandeling moeten worden genomen. Wij raden voor spoedige behandeling aan om een e-mail te sturen naar, door achterstanden in verwerking kan het langer duren dan gewenst, wij werken er aan de achterstanden weg te werken: klantenservice@babypaleis.com. Indien u niet de beschikking heeft over e-mail kunt u een boodschap achterlaten op de voicemail van Babypaleis.com 0172-419060 u wordt dan op de woensdagen terug gebeld Dit vond ik ook nog voor je Jopie!
En dit vond ik Dat het even duurt voordat ik antwoord krijg snap ik wel, maar dat het meer als 3 weken duurt, vind ik wel erg lang. Zorra, bedankt voor het telefoonnr (heb weer es met m'n neus gekeken ). Ga morgen gelijk ff bellen.
Hoi hoi Ik heb daar ooit een kinderstoel besteld en meteen betaald maar totaal niks terug gehoord en probeerde dus ook te bellen en kreeg niemand te pakken en ben toen op internet gaan zoeken naar info over hun en wat ik tegen kwam vond ik echt minder. Heb hun toen een hele boze mail gestuurd en eindelijk kreeg ik ze te pakken na zeken 2 maanden en eiste mijn geld terug en dat heb ik ook gehad heb hier een link voor je van internet oplichting ik wens je veel succes. http://www.internetoplichting.nl/cgi-bi ... 1135279986 http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... er=2379129 http://www.winkeloverzicht.com/reactie/752
Deze reactie gaven ze in de eerste link : Berichten: 9 Re: www.babypaleis.com Reageer #7 - 12/06/05 om 21:54:58 waar halen jullie het vandaan dat wij malafide zijn? Wij hebben een moeilijke periode achter de rug door onder druk van concurrenten aangescherpte inkoopvoorwaarden e.d. maar wij zijn zeker niet malafide. Doordat wij een aantal artikelen niet meer konden leveren, krijgen een aantal klanten nog geld terug dat klopt. Dat doen we iedere dag weer. En daar zit een vetraging in omdat we niet graag failliet gaan, de komende maand gaan we dat behoorlijk inlopen. Daarnaast leveren wij zoveel mogelijk gewoon uit. Want het meeste is gewoon binnen 2 weken bij de klant. graag uw reactie op robin@babypaleis.com Bericht van 2 jaar geleden, schijnbaar zitten ze nog steeds in een moeilijke periode aangezien ze niet reageren etc Beetje vreemd indd! en goeie reclame maken ze zo voor hiun zelf! Heb je een rechtsbijstand verzekering? Misschien daar eens aan de bel trekken?
ik heb daar mijn babykamer besteld en ik kreeg binnen een paar dagen een telefoontje om de bestelling te bevestigen... vervolgens gaf hij mij ook de levertijd door en maakte meteen met mij een afspraak om te leveren.. ging eigenlijk allemaal heel goed!
ze zijn wel moeilijk telefonisch bereikbaar maar als je ja nummer en naam achterlaat bellen ze wel terug hoor.. ik begrijp al deze negatieve bovenstaande berichten niet eigenlijk
Blijkbaar ben jij een van de weinige die er een positieve ervaring mee heeft. Lees maar eens alle topics die hier gelinkt zijn.
Ik heb hier mijn combisleeper gekocht en heb er 6 weken op moeten wachten. Ik heb ze 2 keer gebeld en ben 2 keer teruggebeld met uitleg. UIteindelijk is de combisleeper goed aangekomen met een leuke attentie erbij voor het wachten. Als je belt en je telefoonnummer achterlaat bellen ze je de volgende dag terug is mijn ervaring.
heb geprobeerd te website te bekijken maar die doet het niet?! altijd vervelend dit soort zaken. maar met een adres kun je in het ergste geval altijd nog persoonlijk langs gaan, succes!
Ik ben net teruggebeld met een of ander vaag verhaal over e-mail via België die niet binnengehaald kon worden omdat de KPN dwarslag of zoiets De man ging uitzoeken waarom ik mijn bestelling nog niet had ontvangen en zal vrijdag terugbellen. We wachten maar weer af......
Ik vermoed dat het een bedrijf is waarbij de mensen wel goede intenties hebben, maar niet weten wat ze doen. Het lijkt wel dat ze niet weten hoe goed te ondernemen. Jopie, ik denk dat ze wel leveren, maar idd veel te laat. Het eerste smoesje is binnen ( smoesje zeg ik omdat dit steeds gebeurt). Nu gaan ze natuurlijk gelijk je levering in orde maken. Ik duim voor je dat het snel wordt geleverd.