Die link die ik gaf over Bianca Kok is echt heel positief. Het lijkt wel of ze overal zo doorheen is gefietst al heeft zij ook wel wat hobbels gehad. Maar ik vind het mooi om te lezen hoe zij erin staat/stond.
Mijn neef en collega hebben het gehad. Collega in ernstigere mate en zwaardere behandeling. Beide wel weer gezond. Wat een vreselijk nieuws zeker in de tijd die de mooiste van je leven zou moeten zijn. Wil je heel veel succes wensen.
Mijn ex-vriend heeft ook hodgkin gehad. Het is een relatief gemakkelijk te behandelen kankersoort. In die zin, dat het bijna nooit terugkomt. Hij heeft chemo en bestralingen gehad. Dit is 10 jaar geleden en hij is nog steeds kankervrij. Ik wil je heel veel sterkte toewensen.
Wat een verdriet toch allemaal op dit forum deze week.....😪 Geen ervaring met Hodgkin hier maar houd je vast aan het feit dat dat de kans op genezing heel gunstig is. Ik wens je héél veel kracht en sterkte toe de komende tijd en ik hoop dat je ook nog een beetje van je pasgeboren dochtertje kan genieten straks. 💞
Wat vreselijk!! Ik wil je onwijs veel sterkte en kracht toe wensen om deze rotziekte te overwinnen!! Hopelijk maakt je kleintje het straks, ondanks de vroeggeboorte, goed en kun je er toch van genieten. Probeer het in ieder geval wel. Ook wat andere zeggen; laat de hulp toe. Denk aan je!
Jeetje... Je bent zwanger dus je hormonen schieten al alle kanten op en dan krijg je nu ook deze diagnose. Daarbij krijg je dan ook te horen dat je kindje eerder gehaald moet worden. Lieve Zuurtje, wat krijg jij even veel op je bord geschoven zeg. Ik wens je heel veel succes, sterkte, kracht, liefde... Al wat goed is in elk geval.
Lieverd ik wil je even zeggen dat we aan je denken . Hoe is het nu met je ? Wij gaan morgennacht een week weg zo als je weet .
update: vandaag bij mijn gyn geweest en de knoop is doorgehakt ze gaan me binnen 2 weken inleiden (als mijn gezondheid het zolang nog toelaat) volgende week op controle bij de gyn maandag de 19de wordt ik opgenomen en krijgt de kleine longrijpers op donderdag wordt ik dan ingeleid de kleine zal dan ongeveer 34 weken zijn wat de kansen alweer verkleint op complicaties met de ademhaling. hopelijk is een ks niet nodig en kan ik op de natuurlijke weg bevallen maar dat is nog even afwachten hoe mijn gezondheid het toelaat vanaf dan is het bekijken welke onderzoeken er nog moeten gedaan worden en wanneer de behandeling kan beginnen
Onze duimen rollen lieverd we hopen en aan je denken . Kleintje maak het mama niet te moeilijk hou het samen goed vol. En kom gezond te wereld lief kleintje. Als je met de behandelingen kunt beginnen hopen we dat ze aanslaan . Dikke knuffel mee .
dank je wel lieverd we gaan ervoor en ik hoop het nog 2 weken uit te houden zodat ons kleintje het goed doet
Wat een heftige periode zit je in en ga je tegemoet in de komende tijd. Heel erg veel sterkte met alles.
Wat fijn dat je kleintje toch een beetje langer bij je in de buik kan blijven, hopelijk laat de Hodgkin het toe dat het nog 2 weken duurt. Succes met de laatste zwangerschapslootjes..!
Ik was ook benieuwd ja; weet je al wanneer de kleine gehaald gaat worden? En is het nog te doen allemaal? Nogmaals veel sterkte met alles!
Lieverd hoe gaat het nu met je ? Ik las ergens dat je in het ziekenhuis lag en een chemo had gehad of nog krijgt . Ik ben weer terug van vakantie , het eerste wat we zeiden hoe zou het met zuurtje zijn. Meteen gekeken en toen las ik dat je in het ziekenhuis lag. Een hele dikke knuffel .
Ik ben idd nog in het ziekenhuis maandagavond ben ik opgenomen, ik had een bloeding maar die kwam eigenlijk door de bloedverdunners die ik moet spuiten maar omdat de gyn vond dat ik er slecht uitzag en kortademig was moest ik toch blijven (kortademigheid kwam achteraf gezien ook door de bloedverdunner, zit iets in waardoor ik zo reageer.heb nu een andere en heb er geen last meer van) afgelopen woensdag de eerste chemo gehad en ik heb er deze keer geen last van gehad, niet ziek of misselijk normaal zou ik vandaag naar de kraamafdeling gaan en dan vanavond of morgen naar huis nu komen ze net melden dat ik toch bloed moet bijkrijgen dus even wachten op de arts hoe het nu verder moet ik voel me verder goed en wil gewoon naar huis beebje heeft longrijping gehad en de bevalling zal niet worden tegengehouden mocht het beginnen, voor nu zit ze dus nog veilig in mijn buik ten laatste de 26ste wordt ik ingeleid en de 28ste zou de 2e chemokuur volgen