Toch al begonnen met de chemo! (ABVD kuur?) Sterkte meid- ik hoop dat jullie kleintje lekker blijft zitten tot de 26ste.. Iedere dag is er weer één dat het kan groeien, en dat jij kan aansterken voor de bevalling...!
Wat heftig allemaal zuurtje... Langs de ene kant fijn dat de behandeling begonnen is, dat die vreselijke ziekte bestreden kan worden. Maar langs de andere kant denk je natuurlijk ook aan je spruitje he... Gelukkig voel je je goed, is al een hele opluchting, zeker ook naar je andere 3 kindjes toe. Moest ik je niet meer horen ,wens ik je een hele vlotte bevalling toe. En ik duim dat alles goed gaat met je kleintje. Maar zoals hier al werd geschreven: elke dag extra bij mama is mooi meegenomen. Sterkte x
Volgens mij word je morgen ingeleid Zuurtje. Ik hoop dat je snel een prachtige gezonde baby in je armen mag houden en toch ook nog kan genieten van haar. 💝
Heel veel sterkte in deze periode en het verwerken van deze klap. Ik heb een vriendin die ook in de zwangerschap hodgekin kreeg. De periode na de ongeleide geboorte was heftig, vermoeiend en verdrietig maar ze is er bovenop gekomen. Vijf jaar later heeft ze zelfs nog 2 dochters vlak na elkaar mogen verwelkomen en nog altijd hodgkin - vrij:
hier gaat het op zich goed heb deze keer geen last gehad van de chemo, volgende is afwachten morgen wordt ik ingeleid en woensdag zou de 2e chemo volgen maar dat is afwachten ivm hoe de bevalling verloopt en eerst moet er een port a cath komen alles staat bijna klaar en ik moet nu alleen nog rusten (fototoestel is nog aan het opladen en ik moet nog wat ondergoed in de koffer doen wat pas gewassen is)
Wat spannend zuurtje....eerst de bevalling, hoop dat het met jou en de baby goed gaat. En dan woensdag alweer de 2e chemo; gun je zo dat je fit genoeg blijft om toch ook van je kleintje te genieten. Heel veel sterkte komende week.