ervaringen met de ziekte van hodgkin

Discussie in 'De lounge' gestart door zuurtje, 4 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Zuurtje, vandaag is de dag dat jullie vierde, zo gewenste kindje ter wereld gaat komen. Ik wil je veel succes wensen, heel veel kracht wensen. Je bent sterk en je kunt het!!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dikke knuffel mee en succes hoop ook dat je kunt gaan genieten van de kleine .
    En de chemo goed gaat woensdag denk aan je .

3. Colour

Colour Bekend lid

5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat een spannende dag vandaag , heel veel succes .

4. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Verkeerd topic, Sorry.....

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heel veel success en sterkte zuurtje! Wat fijn dat je kindje toch nog redelijk lang in je buik kon blijven. Het wordt een hectische periode, het liefst zou je alleen maar genieten na de bevalling... Maar ik hoop dat je niet teveel last gaan krijgen van de behandelingen.

6. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Hopelijk ben je nu al vol aan het genieten van jullie kleine wonder en anders nog even succes met de laatste lootjes. Morgen genieten van de kleine en dan woensdag heel veel succes mer chemo 2 en.tussendoor met de plaatsing van je PAC (echt een fijn ding)

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Zuurtje, hoe gaat het ?

8. Ves

Ves Actief lid

20 aug 2014
    243
    0
    0
    Zuurtje hoop dat het allemaal goed gaat <3

9. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Lieve Zuurtje,

Wat een verschrikkelijk nieuws heb jij tijdens jouw zwangerschap te horen gekregen. De website die hier werd genoemd (www.biancakok.wordpresss.com) is van mij. Ik kreeg 3 maanden na de geboorte te horen dat ik Hodgkin had. Ik heb 6 kuren (12 chemos) gehad en ben sinds augustus in remissie. Het was een loodzware tijd, maar ik ben er doorheen gekomen!

Ik wens jou heel verl sterkte met de bevalling en de komende behandelingen. Mocht je vragen hebben, dan kun je me altijd een berichtje sturen.

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Even van hieruit een update:

Ik ben sinds deze avond weer thuis na 5 dagen ziekenhuis (de internetverbinding daar was niet al te best)

Maandag om 14.45u is ons prinsesje Yindie geboren.
    Ze ligt in de couveuse maar doet het super. De nacht van maandag op dinsdag heeft ze c pap gehad omdat ze het wat moeilijk had. Ze ademt volledig zelfstandig en heeft geen hulp meer nodig
    Ze drinkt ook al melk uit een flesje, vanavond voor het eerst 12ml. heeft ze helemaal zelf gedronken
    Sinds gisterenavond ligt ze wel onder de blauwe lamp tot morgen en dan is het bekijken wat het resultaat van het bloedonderzoek van vanavond laat zien of het nog langer nodig is
    Ik heb al lekker veel met haar geknuffeld en papa heeft vandaag 2x een ander pampertje mogen aandoen
    nog ongeveer een 5 tal weekjes maximum en dan komt ze thuis, ik kijk er nu al naar uit

woensdag 2e chemo gehad en tot nu toe voel ik me goed, enkel donderdagmorgen was ik een beetje slapjes maar tegen de middag was dat ook weer weg.
    En moe maar dat zal zo nog wel eventjes blijven( hb te laag en door de chemo)

11. Islah

Islah Niet meer actief

Gefeliciteerd met de geboorte van Yindie lieve Zuurtje.
    Heel veel kracht toegewenst, en sterkte, met wat allemaal komen gaat.

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Dank je wel

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!!! Wat fijn dat ze het zo goed doet, hopelijk mag ze sneller mee naar huis dan je denkt! Fijn dat je je redelijk goed voelt, hoop dat het alleen bij moeheid blijft. En behalve je lage hb en chemo ben je ook net bevallen hè, dat doet ook wat met je lijf (zwangerschap en bevallen).

14. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Gefeliciteerd Zuurtje met de geboorte van jullie dochtertje. Wens je veel sterkte met de behandeling. Maar hopelijk haal je kracht uit iedere keer dat je je dochtertje vast hebt.

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik hoop ook dat het alleen bij de vermoeidheid en minder kracht blijft.
    iedereen vind me een sterke vrouw dus dat geloven we maar en ik put zeker heel veel kracht uit mijn gezinnetje

16. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Allereerst gefeliciteerd met je dochtertje! Wat een mooie naam!
    En wat fijn dat ze het goed doet! Hoop dat jullie ondanks de moeilijke tijd kunnen genieten van je kleine meisje. Hopelijk is ze snel thuis bij papa, mama, haar grote broer en zussen!
    Jij heel veel sterkte met de chemokuren! En blijf duimen voor weinig bijwerkingen.

17. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Gefeliciteerd met de geboorte Van yindie (wat een bijzondere mooie naam).
    Heel veel sterkte met de chemotherapy, hoop dat deze achtbaan snel voorbij is en je goed herstelt en weer optimaal Kunt genieten Van je prachtige gezin.

18. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Gefeliciteerd zuurtje met de geboorte van yindie! Hopelijk blijf je je redelijk goed voelen en probeer zoveel mogelijk te genieten!

19. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Veel sterkte met je behandelingen!

20. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Gefeliciteerd! En wat een prachtige naam heeft ze gekregen. Het is fijn om te horen dat ze het zo goed doet :) Veel sterkte met de behandeling!

Deel Deze Pagina