Hoi dames, Ik zoek een programma, voor de Ipad of gewoon pc waarmee ik een zwart wit foto kan bewerken en dat dan bv de ogen alleen in kleur zijn (velle kleur). Hoe heet dit programmatje?
Maar gaat die makkelijk? Ik heb een x bij iemand 1 op de Ipad gezien, daar kwam de foto gewoon in zwart/wit en als je iets aanraakte kreeg je de originele kleur. Dus eigenlijk in 1 beweging. Gaat dat bij paint shop pro ook? Ik heb geen zin om dingen uit te zoeken nl haha, ga het verder niet vaak gebruiken. Heb 1 foto van mn zoontje en die wil ik zo op canvas laten drukken
Je moet hem wel even onder de knie krijgen ja. Maar als het alleen om die ene foto gaat wil ik het ook wel voor je proberen.
Me too! Ik heb tijdelijk geen photoshop, maar vind deze voor in de tussentijd ook wel leuk. Je kunt er natuurlijk bijna niks mee als je het vergelijkt met photoshop, maar het werkt wel heel simpel en handig!
Ah dank jullie. Die picnik is meer iets voor mij hihi.. En Kaatje, ik ga ook even jou programmatje bekijken. Misschien kan ik er wel meer mee