Ik ben alvast een beetje aan het rondzien voor kraamzorg en twijfel momenteel tussen twee bureau's: Kraamzorg Mama of Kraamzorg Babymoon. Wie heeft er ervaring met één van deze twee en wil die met mij delen? Vind het lastig om kraamzorg te "kiezen" die een beetje bij ons huishouden past . Ik weet wel dat de dames zich graag enigszins aanpassen aan jouw situatie, maar het is natuurlijk voor iedereen plezierig als 't een beetje vanzelf gaat, en dan met name voor dreumes.
Denk dat dat niet afhangt van het bureau, maar van de mensen die er werken. Het bureau maakt volgens mij niks uit, als je maar een klik hebt met de kraamverzorgende. En tja, dat weet je pas als je bevallen bent Ik zie dat je zwanger bent van de tweede? Als je kraamverzorgende bij de eerste goed is bevallen, kun je voor haar een voorkeur aanvragen
Euh... 't bureau vonden we niet zo geslaagd achteraf, de kraamverzorgende was super lief (eerlijk waar) maar ook super onhandig. En omdat ML dit keer waarschijnlijk niet thuis gaat zijn, wil ik toch wel graag een kraamverzorgende die ook wat in huis kan doen, zonder dat 't over gedaan moet worden.
Als het kraamzorg mama in rotterdam, daar heb ik hele goeie verhalen overgehoord, zelf heb ik een andere Maar mijn verloskundige raadde me wel kraamzorg mama aan, maar dat was nadat ik mijne al regels had anders had ik die genomen
En Naviva? Daar heb ik goede ervaringen mee maar ik weet niet of die inmiddels ook in jou regio zitten...