Hey meiden, Hebben jullie soms ook wel eens echt nergens zin in? Geen zin in huishouden,gee zin in drinken pakken zelfs geen zin in flesje maken en luiers verschonen ? Geen zin in 2 klierende honden? Gewoon nergens zin in? dat mond bij mij dus uit in alleen flesje maken en kleine verzorgen maar ook niets doen. Tenzij ECHT nodig. Dan voel ik me zo vreselijk lui mormel echt erg.... Herkenbaar?
jaaa ik ken die dagen.. ga ik altijd dvds kijken van de serie friends of gilmore girls.. lekker ''bankhangen'' haha
Pfieuw ik dacht dat ik de enige was, ik schaam me dan echt zo... voel me dan echt ook een luie trien.
Helaas wel, en dan maar klagen over die vieze WeightCare repen! Gelukkig zit daar ook een laag chocola omheen!
Yup.. Het wordt minder maar helemaal in de hersft/winter periode.. Soort van winter-depressie..(ik dan) Licht therapie schijnt te helpen. Mijn alternatief is dan een klein half uurtje zonne-bank
Och heel herkenbaar. Ben soms nog te lui om naar de wc te gaan ( niet dat ik het dan maar laat lopen hoor, maar hou het heel lang op)
Heel herkenbaar hoor, zo'n dagen. Dan doe ik echt alleen wat perse moet (kinderen verzorgen enz.) en verder lekker nutteloos (en veel!) forummen
zo herkenbaar,ik heb er ook last van hoor. nu ook,mijn zoontje slaapt nu lekker en er is genoeg te doen in het huishouden maar ik zit nu lui op de bank en achter de computer. Komt ook omdat ik nu zwanger ben en veel moe ben maar ook als ik niet zwanger ben heb ik dit soort dagen. Het liefst kruip ik onder mijn dekbedje en ga heerlijk de hele dag slapen maar ja dat gaat niet met zo,n kleintje. Maar ik heb ook dagen dat ik super actief ben en het huishouden ga doen. helaas zijn deze dagen niet zo vaak maar ik maak er wel fijn gebruik van als ze er zijn. Doei teddy.
Lijkt me heel normaal, de veer kan niet altijd strak staan. Helaas hebben we (als vrouwen) dan vaak gelijk een schuldgevoel en als je dan b. tegen je man zegt heb niets gedaan vandaag erg he. zeggen ze nou en lekker toch.... Ja , lekker toch. Niet elke dag hoefter een te zijn van vliegen en rennen. Gewoon genieten van zo'n dag. Ook lekker zondags gordijnn dicht en gwoon in je kloffie/pyama , met z'n tweeen in ons geval,door het huis heen banjeren, filmpje kijken, lekker in bed liggen, leker dingen eten en de hele wereld door de stront laten zakken. hihi. zo weten jullie ook gelijk wat wij op zondag doen, ( niet altijd, maar wel vaak.)
heeeeeeeel herkenbaar! en hoe minder ik doe, hoe minder zin ik ook krijg.. en hoe erger de rommel dan wordt, hoe minder zin ik krijg.... maarja, zoals ik altijd tegen mijn man zeg, ik heb ook weleens ergens geen zin in maar wat moet gebeuren, dat moet gebeuren
Oh ja hoor, dit soort dagen heb ik ook! Vorige week had ik er ook lekker aan toegegeven.. afwas van 2 dagen (terwijl we een vaatwasser hebben, kun je nagaan hoe lui ik ben!) overal speelgoed, een berg wasgoed van een week... En toen kwam mijn moeder onverwachts langs, nou het commentáár! Hahaha ik dacht 'ga toch weg mens'! Heb haar mooi aan het strijken gezet hehehe.
ik ben begin juli verhuisd en ik zit hier nog naast een stapel dozen die uitgepakt moeten worden. we hebben nog geen kast voor in de woonkamer dus ik kan de zooi gewoonweg niet opruimen, maar ik erger me er wel kapot aan. boven is een kamertje over maar daar is het 1 grote pestzooi; ik moest van mezelf alles zo netjes opruimen (combi pietje precies & nesteldrang) dat er bijna niks van gekomen is. mijn vriend hoeft er niet aan te beginnen want die propt alles in kastjes en denkt zoooo klaar! en die werkt ook 40 uur....zit ik me hier ook weer schuldig te voelen omdat ik de hele dag geen reet uitvoer, maarja het fut is er gewoon niet meer met 39 weken zwanger! en ik zit me nu al te schamen voor de troep in huis als straks de kraamhulp komt en als ik dan een keer actief ben, dan is het zo weer een troep. heb ik net de keuken gedweild, komt die kat weer langs en pist naast de bak, schopt zijn pootjes uit dus overal ligt kattengrind. laat ie ook nog eens zijn kattengrasplantje omdonderen en dan denk ik echt grrrrr ik wou dat ik hier alleen woonde! van de week uit mijn pan gedaan omdat mijn vriend het wiegje als bijzettafel om zijn kleding over te gooien gebruikte!