Ervaringen met Doodoo beer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lotte1986, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Hoi,

De titel zegt het al. Wie heeft er ervaring met een doodoo beer.

Ons zoontje huilt heel erg veel. En als hij dan uiteindelijk in slaap valt is hij na n half uur weer wakker.

Ik vraag me af of dit echt helpt?

2. Senna84

Senna84 Actief lid

11 jan 2012
    443
    0
    0
    Ik wist niet wat een doodoo beer was dus ff gauw gegoogled!

Of het werkt hangt denk ik heel erg van je kindje af. En misschien ook wel hoeveel je er zelf in geloofd als moeder zijnde. IK geloof er heilig in dat een moeder haar emoties projecteert op haar baby en deze de emoties feilloos overneemt.

Dus als jij zelfverzekerd wordt van een doodoo beer en dit uitstraalt naar je baby zal het ongetwijfeld werken.

Ikzelf moet er een beetje om lachen en denk dan weer wat de fabrikant aan geld binnenhaalt door dit soort dingen te produceren en in te spelen op het gevoel van moeders en waarschijnlijk ook vaders.

Maar nogmaals denk dat het uitproberen is maar dat is met alles zo en van 7 van de 10 dingen zeg je later als je kindje bijv. naar school gaat dat het eigenlijk allemaal niet nodig was maar er blijven dan altijd 3 dingen over die wel de moeite van het aanschaffen waard waren!

Succes!

3. misa

misa Niet meer actief

Het is te proberen. Ze zijn ook op mp te verkrijgen zag ik. Kost het wat minder aangezien jeniet weet of het werkt.

4. Flynnie11

Flynnie11 Bekend lid

8 aug 2013
    939
    81
    28
    Vrouw
    Ik was erg tevreden. Mijn zoontje sliep hierdoor snel weer in, had het gevoel dat er iemand bij hem was. Ik heb alleen de baarmoedergeluiden weinig gebruikt, vooral het muziekje. Nu we het niet meer gebruiken is de beer zn favoriete knuffel..

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Dochter werd er wel rustig van. Maar dan niet de baarmoedergeluiden, maar wel de ruisende zee. Is eigenlijk hetzelfde concept als de stofzuiger of dampkap opzetten: white noise.

6. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

7. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Wij hebben ewan het droomschaap. Ziet er leuk uit maar verder hielp het niks. Nu moet ik zeggen dat we ook een huilbaby hadden.

8. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Wij hebben ook een huilbaby, dus ik dacht misschien helpt dit.

9. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Mijn moeder kreeg vroeger van haar veloskudinge een cassette bandje met baarmoedergeluiden. Is het zelfde idee..
    Daarom zat ik te overwegen om deze beer te kopen.

10. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Ben je al langs de arts geweest om dingen uit te sluiten? Of heb je zelf een vermoeden waardoor het komt?
    Hier hadden we een hoop aan het boek "baby in een droomritme" als basis. Verder heb ik de draagdoek veel gebruikt en dit heeft ons er wel doorheen gesleept. Ze is nu bijna 5 maanden en valt aan de borst in slaap en slaapt dan 45 min in haar eentje. In de draagdoek slaapt ze makkelijk 90 minuten. Misschien heb je hier wat aan?

11. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Als je wilt weten of het werkt voor je kindje, moet je je gewoon afvragen of het rustig wordt van de stofzuiger bijvoorbeeld. Zo'n monotoon achtergrondgeluid. Als dat het geval is, kan je die beer kopen. Anders is het weggesmeten geld, volgens mij.

Maar waarom zeg je dat je kindje een huilbaby is? Hoeveel huilt hij dan? En wanneer? Misschien kunnen we mee op zoek naar andere oplossingen.

Deel Deze Pagina