Hallo, Ik wil een johnny loco bakfiets aanschaffen en dan een electrische aangedreven. Ik heb nu een 2dehandse babboe big, en daar is niks mee maar is voor hoe ik hem gebruik niet super... ik heb pas op een johnny loco gefietst en dan merk ik wel degelijk verschil, en aangezien wij nu nog jaren plezier gaan beleven aan een bakfiets wil ik nu een goede aanschaffen en niet over 2 jaar. en ik kies voor een electrische aangedreven omdat ik nogal snel zweet en dat is niet fijn als ik ergens op bezoek ga, en ik moet grotere afstanden afleggen met de bakfiets, en dan is zonder trapondersteuning wel een hele workout en dat hoeft niet van mij, ik wil het ook een beetje relaxed houden Mijn vraag, zijn er mensen hier met ervaringen over de johnny loco bakfiets met trapondersteuning? hoe bevalt hij jullie? En hoe doen jullie het met de accu, wij krijgen er 1 met een nieuwe accu, en die schijnt langer mee te gaan dan de vorige versie, maar laden jullie hem iedere keer op na een rit of rijden jullie hem helemaal leeg?