Hallo, Al bijna een week slaapt mijn zoontje erg veel. Hij is nooit een goede slaper geweest maar sinds hij een groot bed heeft is dat over. Sinds een week komt hij op z'n vroegst om 11:00u uit bed. Een middagslaapje is hierdoor bijna overbodig maar 's middags leg ik hem rond 15:00u toch maar op bed. Dit om ergens toch weer het 'normale' ritme terug te vinden. 's avond gaat hij noiet later dat 19:00u weer naar bed. Ik maak hem 's ochtends niet wakker als het ik gewoon thuis ben, de jongste moet toch ook nog slapen. Hij ligt nu nog steeds op bedje en ik snap er echt helemaal niets van. Hij is niet ziek, ik merk niets vreemds aan hem. Zou hij het gewoon even nodig hebben? Klinkt misschien vreemd maar ik maak me toch een beetje zorgen.
check je snachts of hij echt slaapt? mijn zoontje zat soms rustig en stil maar gewoon wakker in zijn bed midden in de nacht,gewoon zittend en dan sliep hij uit in de ochtend.
hier net een ook periode gehad! hij lag om 19-19.30 in bed en moest hem om 10 uur wakker maken! nu is het weer over! misschien heeft hij het even nodig! ze groeien in hun slaap, dus misschien zit hij wel in een groei fase. ik zou gewoon even aankijken, en er van genieten!
Ik zal eens op de camera kijken als ik zelf 's nachts wakker word. Hij is wel ineens veel wijzer dus misschien heeft het daarmee te maken. En er van genieten, hihi. Mijn dochter van een half jaar heeft haar bedje rond 07:00u wel gezien dus ik moet er zoiezo vroeg uit... Maar ik klaag niet hoor