He dames, vriendlief en ik willen in augustus nog lekker een weekje weg (beetje last minute dus) hier in NL. We willen niet in een appartement of tent, maar in een huisje op een park. Nu gaan we met zijn 2tjes, dus moet het ook wel leuk zijn voor volwassenen, en niet enkel 1 groot kinderpark zijn. Zwembad willen we wel graag, evenals een winkeltje voor broodjes 's morgens. Iemand een leuk idee ?
Alle parken van Centerparcs of Landal zijn een aanrader. Ook vind ik de parken van De Roompot erg mooi. Wij komen al jaren met veel plezier op De Banjaard. Heerlijk uitwaaien aan zee.
Hof van saksen is wel mooi, wel duur hoor! Je kan ook op bungalows.nl kijken.. Doen wij vaak met last minutes.. (dus echt 1 a 2 dagen voor vertrek)
breek even in, we willen in sept weg, is het dan veeeel goedkoper 1 of 2 dagen van te voren? gr brenda
Vaak zijn het dan echt de allerlaatste huisjes en moeten ze er echt vanaf en ja dan is het wel heel erg goedkoop ja. wij zijn niet lang geleden met 11 personen een lang weekend weg (2 huisjes) geweest en we waren nog geen 300 euro kwijt. De meeste kosten waren toen de toeristenbelasting en schoonmaak vanwege de hond (al 60 euro). Maarja je kan het zo duur maken als je zelf wilt, je hebt huisjes van 49 euro per weekend maar ook huisjes die alsnog honderden euros kosten. En je zit dan bij bijv. roompot ipv bijv. center parcs maar naar mijn mening is roompot ook goed.
Ik zeg ook Duc de brabant. Heerlijk luxe (Hastens bedden) en veel privacy en grote tuinen met heggen er om heen. Op Google Earth kun je het park vergelijken met de plattegrond van het park er naast. Zo kun je precies zien welke huisjes lekker in de zon liggen en welke in het bos. Die huisjes in het bos staan erg donker vind ik. Het is er lekker rustig en een mooie omgeving.
Hee, bedankt voor al jullie reacties. Ben vandaag even serieus aan het kijken, want we moeten nu toch wel wat boeken. Kwam de Lommerbergen van Landal tegen, die lijkt ons ook wel leuk. Iemand die daar toevallig al eens geweest is ?
Wij zijn net terug van Camping Dierenbos in Vinkel...hebben ze ook huisjes. Wij zijn dan wel met kindje geweest, maar waren ook (erg) veel stellen zonder kinderen... Wij vonden het een leuk park