Leuk vakantiepark in NL

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Selena149, 18 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selena149

Selena149 Niet meer actief

He dames,

vriendlief en ik willen in augustus nog lekker een weekje weg (beetje last minute dus) hier in NL.
    We willen niet in een appartement of tent, maar in een huisje op een park. Nu gaan we met zijn 2tjes, dus moet het ook wel leuk zijn voor volwassenen, en niet enkel 1 groot kinderpark zijn.

Zwembad willen we wel graag, evenals een winkeltje voor broodjes 's morgens.

Iemand een leuk idee ? :)

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#2 MMarianne, 18 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2011
    Duc de Brabant en dan een huisje met jacuzzi in de tuin, o zo lekker :)

3. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Hof van Saksen misschien?

4. mol81

mol81 Niet meer actief

Eemhof (Centerparcs)
    Land van Bartje (Landal)

5. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Kempervennen
    Huttenheugte
    Meerdal
    alle van Centerparcs

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

Alle parken van Centerparcs of Landal zijn een aanrader. Ook vind ik de parken van De Roompot erg mooi. Wij komen al jaren met veel plezier op De Banjaard. Heerlijk uitwaaien aan zee.

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hogenboom heeft ook leuke parken, Weddermeer bijvoorbeeld...

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar vakantie.
    Elmo

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hof van saksen is wel mooi, wel duur hoor!

Je kan ook op bungalows.nl kijken..
    Doen wij vaak met last minutes.. (dus echt 1 a 2 dagen voor vertrek)

10. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

breek even in, we willen in sept weg, is het dan veeeel goedkoper 1 of 2 dagen van te voren?
    gr brenda

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Vaak zijn het dan echt de allerlaatste huisjes en moeten ze er echt vanaf en ja dan is het wel heel erg goedkoop ja.
    wij zijn niet lang geleden met 11 personen een lang weekend weg (2 huisjes) geweest en we waren nog geen 300 euro kwijt.
    De meeste kosten waren toen de toeristenbelasting en schoonmaak vanwege de hond (al 60 euro).

Maarja je kan het zo duur maken als je zelf wilt, je hebt huisjes van 49 euro per weekend maar ook huisjes die alsnog honderden euros kosten.

En je zit dan bij bijv. roompot ipv bijv. center parcs maar naar mijn mening is roompot ook goed.

12. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Ik zeg ook Duc de brabant. Heerlijk luxe (Hastens bedden) en veel privacy en grote tuinen met heggen er om heen. Op Google Earth kun je het park vergelijken met de plattegrond van het park er naast. Zo kun je precies zien welke huisjes lekker in de zon liggen en welke in het bos. Die huisjes in het bos staan erg donker vind ik. Het is er lekker rustig en een mooie omgeving.

13. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Hee, bedankt voor al jullie reacties.

Ben vandaag even serieus aan het kijken, want we moeten nu toch wel wat boeken.

Kwam de Lommerbergen van Landal tegen, die lijkt ons ook wel leuk. Iemand die daar toevallig al eens geweest is ? :)

14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik vind m mooi alleen moeilijk met wandelwagen bij huisje te komen ivm trappen

15. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Wij zijn net terug van Camping Dierenbos in Vinkel...hebben ze ook huisjes. Wij zijn dan wel met kindje geweest, maar waren ook (erg) veel stellen zonder kinderen...
    Wij vonden het een leuk park

Deel Deze Pagina