Thuis heb ik een hele simpele en goedkope dweilstok met goedkope dweilen. Ooit een keer gekocht bij AH en nog altijd in gebruik. Nu heb ik een nieuw schoonmaakadresje en daar hebben zij een Jemako dweilstok met een dure dweil en een speciale 'dweil' om nog na te drogen. Het werkt erg fijn. Het is een zware dweilstok wat op de een of andere manier heel fijn dweilt en ik heb het idee alsof de vloer er heel mooi schoon en streepvrij van word. Hele goede kwaliteit! Ik heb op de site al even gekeken wat het kost. En het is wel duur. Ligt eraan wat je allemaal aanschaft, maar ik kom uit op tussen de 80 en de 100 euro. Wie heeft er een duur dweilset, en waar heb je het gekocht? (Hoeft niet persee van Jemako te zijn). Is het de moeite waard, of heb je spijt van je aankoop?
Ik heb de jemako-set. Waardeloos. In een woord. Je mag er alleen maar mee aaien, vooral geen kracht zetten en niet tegen kasten of stoel poten stoten, want dan zakt stok in elkaar. Ik heb hem nu drie keer ingeleverd maar krijgt m telkens terug: hij is gewoon goed.... nou ik erger me elke keer naar als ik dweil: 100 Euro en nog ergeren ook. 😠
Niet duur en wat je zoekt maar wij hebben er een van leifheit. Al jaren en dweil er ook streeploos mee...
Ik lees mij. Wij hebben nog zo'n ouderwetse dweil waar je enorm vee kracht voor moet zetten en het dan nog niet is zoals je wil. Zelf zit ik te denken om een stoomreiniger te kopen. Is dat geen idee?
Ook jemako. Voel geen verschil met goedkope action dweil. Het is alleen handig dat er een droog doek bij zit zodat je niet hoeft te wachten om op te drogen. Nog een x kopen? Nee. Als die op is ga ik wel naar de action.
Ik had eerst 1 van de action. Die ging stuk na vele jaren trouwe dienst. Vervolgens ongeveer dezelfde gekocht bij de action die was binnen een paar weken stuk. Ik heb nu een leifheit. Ik vind het ideaal! Lekker soepel. Makkelijk overal langs en tussendoor.
Ik heb er een van hara. Ik ben er ontzettend tevreden over en blij mee. Hij doet het zo veel beter dan de leifheit die ik vroeger had! Heb hem inmiddels al weer 8 jaar. Als deze stuk gaat koop ik zeker weten exact dezelfde weer.
Heb al jaren de dweilstok van Leifheit. door de vloerverwarming droogt de vloer snel op en anders wacht ik wel even. Zeer tevreden mee en de dweil was ik regelmatig uit.
Ik heb een Jemako en als je de goede vezel voor je vloer gebruikt icm de juiste reiniger is het echt een topding! Wij hebben een witte vloer en je wilt niet weten hoe deze is opgeknapt. Ook de voegen. Hier zakt hij niet in elkaar. De werking van de droge dweil is niet alleen de vloer dweilen maar ook het restvuil meenemen. Altijd nog, zelfs na twee jaar wordt mijn witte dweil zwart met het drogen. Vloer glimt als een spiegeltje. Voor mij is hij het geld meer dan waard.
Wij hebben ook de Jemako dweil en het bevalt mij prima! Ik zet soms ook te veel kracht en dan zakt ie even in, dan haal ik het helemaal naar boven en draai licht vast dan draai ik het weer open en plaats hem op de goede stand.
Wat voor een vloer heb je? Ik heb steen, en een kleine kamer laminaat maar ik dweil met deze van Vileda perfect en streeploos. Wel heb ik nu profesionele vloerreiniger (Ecodos) maar hiervoor had ik Blue Wonder vloer (die groene). *Klik* Niet nadrogen, maar gewoon bovenstaande emmer met mop. Liefs,
We hebben een laminaatvloer.... Een stoomreiniger lijkt mij eerlijk gezegd niks voor mij.... Ik zoek echt een goede dweil(stok). Ik hoop nog even op meer reacties, want ze lopen nogal uiteen, zie ik al wel...
hier ook een leiheit die al bijna 11 jaar mee gaat.. heb tot nu toe alleen de emmer vervangen maar die had ik zelf stuk gemaakt.. bevalt me nog steeds prima en ik dweil sowieso 2x achter elkaar en de 2e doek word bijna niet vies
Ik heb de set van Jemako. Geen problemen met inschuiven. Hiervoor had ik er 1 van Leifheit. Die had geen platte plaat waar je de dweil om heen schuift. Ik had het idee dat hij dan minder goed schoonmaakte. Ik zag alleen vuil op de dweil waar die rand onder zat. (beetje lastig uitleggen..)