Over een paar weken krijgen we een kitten ( ze moeten nog geboren worden ) dus op zoek naar een leuke grappige naam. Dus ik dacht laat ik het hier eens vragen en kijken waar jullie mee komen. We weten nog niet of het een poes of katertje wordt. Dank jullie wel alvast Groetjes vpower
Ik vind een heleboel Namen leuk. Onze poezen heetten simba, noah, Daisy, ziva en Tesla. Onze katers heetten divo , sjimmy, mikey en smokey.
Ik vind Koekie leuk. Maar ook Frits of Janus . Onze katten heten Easy, DJ en hiervoor hadden we een Tino (eigenlijk Valentino).
Ik heb zelf Gaia, Sky en Maeve. Mijn moeder heeft Circle, Charlie aka Monster, Socks en Meeko. En één van mijn kittens heette Storm die later is omgedoopt tot Gabber. Verder had ik als opties voor de namen van mijn katten: Lilly Luna Ivy Holly Belle Faya Mia
Zie naam. Elmo.. As zaterdag krijgen wij ook een kitten een tweede rode kater met de naam olaf. Idd van Frozen. Dochter is frozen gekkie. Namen die mijn katten gehad hebben Moortje snoetje vlekkie tanja tommy Jerry suske wiske Ken ook een diesel nicky. Genoeg namen. Hihi.