Wij willen graag een steigerhouten tv meubel en salon tafel kopen. We hebben nu een salontafel dat deukt gigantisch snel, wat voorn hout dat is, weet ik niet.. Maar je kan wel nagaan dat het helemtafelblad onder de deuken zit. Op internet word ik niet veel wijzer. De ene website zegt dat steigerhout vuren hout is, en vuren hout deukt snel.. En de andere website zegt dat het juist sterk hout is. Wie heeft er tips?
ik heb nu sinds dec een eethoek van steigerhout staan en ondanks mijn dochter die timmert en bonkt met speelgoed blijft ie heel mooi en goed. Alleen als je gebruikt steigerhout hebt wat ook buiten gebruikt is heb je de kans dat het gaat golven door de warmte dat hebben wij dus maar niet storend
Gebruikt steigerhout vind ik mooier. Dat moet je alleen goed en lang laten drogen. Mijn vriend maakt dit gewoon zelf 😁 hij heeft pas tegen onze muur steigerhout gedaan en begint van de week aan de eet - salon tafel. Het hout is wel stevig hoor.
Wij hebben een steigerhouten salontafel en eettafel. Alleen wij hebben wel hout dat behalve opgeschuurd is zodat er geen grote splinters aan zitten verder niks bewerkt. Ik vind het zelf juist tof dat het niet glad en egaal is. Het voordeel is dat als er een keer kaarsvet, een kring of een streep stift van zoon op komt dat het amper uitmaakt, hoort bij de look.
Hier een steigerhouten eettafel. Oud steigerhout en opgeschuurd. Tot nu toe geen deuken en dat met een jongen die met z'n bestek non stop op te tafel aan het trommelen is. Ook de auto's hebben nog geen schade erop achter gelaten
Wij hebben een salon en eettafel van oud steigerhout. Zitten wel deukjes in, maar hoort bij de look eigenlijk.
Wij ook een tafel en salontafel. Deuken komen er zeker in, maar maakt de tafels alleen maar mooier vind ik