Nogmaals gefeliciteerd!! Ps, je hoeft echt niet voor elke gedane test een nieuw topicte openenen hoor . Makkelijkste is gewoon alles in 1 topic houden Dat houdt het ook voor ons wat overzichtelijker
Herkennen sommige dit? Morgen moet ik eigenlijk ongesteld worden… ondanks een positieve test ben ik bang dat ik toch ineens ongesteld word.
Raar gevoel in mijn buik, soort menstruatie krampen. Wat kan dit zijn bij 3 weken en 5 dagen zwanger?
Adem in adem uit! Je zult de komende 9 maanden van alles voelen wat je nog niet kent. Hoort er allemaal bij. Voor nu geen reden tot zorg. Pas bij hevige pijn of veel helderrood bloedverlies zou er reden tot zorg zijn. gefeliciteerd en succes met de komende spannende periode!
Bedankt voor de lieve reactie. Het zijn best aanwezige krampen.. en last van onderrug. Maar nog geen bloedverlies..
De krampen die ik voel, lijkt een beetje op innestelingspijn. Maar kan dit na een positieve zwangerschapstest? Ik ben nu 3 weken en 5 dagen zwanger.
Nee waarschijnlijk is het een combi van hormonen en evt het oprekken van je baarmoeder. No worries, het hoort er allemaal bij
Bedankt voor je reactie! Doet me goed! Het is allemaal nieuwe voor mij, ik moet zeggen dat ik mijn eisprong ook erg voel altijd. Misschien dat is wat meer gevoelig ben ervoor. Maar het maakt me zo onzeker….
Geen enkele cyclus is hetzelfde. Deze maand dacht ik geen eisprong gehad te hebben. Ik temperatuur en de app kon geen eisprong vaststellen. Ook geen enkele kwaaltjes gehad of wat dan ook. Toch zojuist een tweede streepje op m’n test gekregen Ben wel wat misselijk en krampen, maar no way dat ik dacht dat het deze maand raak was. Heb al 2 kinderen uit een vorige relatie en bij beide een innestelingsbloeding gehad. Nu gewoon niets in de gaten gehad.
Ahhh wauw van harte gefeliciteerd!! Ik heb best heftige krampen. Maar goed zal er wel bijhoren dan. Hoe ervaar de krampen? Ook als menstruatiekrampen? Maar zolang ik geen bloed verlies is het goed denk ik? Hoe ver ben je??
Ik ben nu 2 dagen overtijd voor mijn cyclus van 26 dagen, dus eigk precies 4 weken haha. Ik durf pas écht blij te zijn als de clearblue straks zwanger zegt haha. De krampen die ik heb voelen inderdaad als menstruatiekrampen. Als je weet dat je zwanger bent ga je ook meer overal op letten natuurlijk.
Noujaaa we lopen echt precies gelijk haha. Ik ook 28/6 laatste menstruatie gehad… Maar jij hebt dus ook aanwezige krampen? Wanneer ga jij de verloskundige bellen?
Ik ga eerst zometeen de clearblue digital doen. Ik heb echt letterlijk 1,5 uur geleden de positieve action test gehad haha. Als die positief is en de test vd action loopt komende week op zal ik de verloskundige gaan bellen voor een afspraak. Moet nog even indalen dat het echt raak zou zijn haha