Slapen maar geregeld wakker worden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sandra2212, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra2212

20 sep 2008
    22
    0
    0
    #1 sandra2212, 29 aug 2010
    Laatst bewerkt: 29 aug 2010
    Wie heeft er tips voor ons want het begint me zo langzamerhand op te breken.
    Wij brengen ons moppie rond 20.00 uur naar bed en gaat vaak zonder mokken lekker slapen. Meestal wordt hij dan rond 22.00 uur wakker en als je dan naar hem toegaat dan ligt hij helemaal andersom en soms is een slokje drinken voldoende en soms even oppakken, rustig worden, en dan slaapt hij weer.

Maar dan rond een uur of 01.00 wordt hij weer wakker, huilend, en moet dan eerst rustig worden. Vaak til ik hem dan even uit bed, doe z'n muziekje aan en maak hem even rustig. Dan leg ik hem terug en soms geef ik hem zn waterfles en dan valt hij weer in slaap. Maar er zijn ook dagen (zoals afgelopen nacht) dat dat niet werkt en dan blijft hij maar jengelen en dan geef ik hem maar z'n speentje zodat hij in slaap valt.

Soms wordt hij dan rond 05.00 wakker en ligt dan weer helemaal andersom en draai hem dan om en doe z'n muziekje aan en valt dan wel weer in slaap.

Wie heeft er enig idee hoe ik mijn zoontje door kan laten slapen want deze gebroken nachten hebben we inmiddels al een geruime tijd. Iedere avond wordt hij wakker en pffff het is zo vermoeiend.

Mijn mannetje is nu bijna 16 maanden...

2. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Hoe oud is je zoontje?

Aaron heeft vaker fases dat hij niet goed doorslaapt en meestal komt dit door tanden en/of een sprong. We hebben nu net 3 weken gebroken nachten achter de rug en er zijn nu 2 tanden bijna door.
    Mijn ervaring is dat het vanzelf weer overgaat. Maar vermoeiend is het zeker. Succes!

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

dit heeft fynn tot 14 maanden gedaan en daarna ging hij de nachten door slapen

Deel Deze Pagina