Wij hebben een driewieler en ben er super blij mee. Geen gedoe met een standaard of afstappen. Je kunt bij de weg of het stoplicht gewoon blijven zitten. Hier straks 3 kindjes in de fiets.
Hier tweewieler van bakfiets.nl en gebruiken hem nog steeds dagelijks! Ik vond de driewieler zeer onstabiel en eng door dat tegenhangen wat je soms moet doen. En ik dacht aldoor dat de tweewieler om zou vallen ofzo, maar niets is minder waar! (en dan ben ik nog wel zo scheef als een hoepel na ongeluk en beenlengteverschil)
Heb er ooit eens op eentje gefietst.. Als je de bocht door ging leek het of je ging vallen heel raar.. Daarbij zal het in het begin nog wel gaan met kleinere kinderen maar als ze groter worden en je een keer flinke tegenwind hebt.. Best zwaar.. Wel goed voor de beentjes
Wateen onzin dat een driewieler zou om vallenn,, ik heb de babboe big en rijd zo alle stoepjes open af en bben nog nooit om gevallen of het gevoel te hebben dat ik ging vallen. Ik fiets altijd met 3 kinderen van 4,5 jaar en 2 van bijna 2. Het fietst zwaarder, maar goed te doen. En het sturen is gewoon even wennen, maar als je ervaak op fietst went het snel. Het fijne vindt ik dat ik alle kindjes kan zien wat ze doen en hoe ze zitten.