Ik denk eraan om een buggypod aan te schaffen, maar kan op internet weinig ervaringen vinden. Kunnen jullie me helpen? Bedankt!
Ik heb er ook over nagedacht, maar je kunt hem alleen gebruiken voor een kindje tot 15 kg. Mijn dochter is nu al 14 kg en is misschien ineens zwaarder straks en dan kan ik hem niet meer gebruiken. Daarvoor vind ik hem dan weer te prijzig. Heb een draagdoek aangeschaft om de baby straks te 'vervoeren' tijdens boodschappen doen enzo. Verder kan mijn oudste al fietsen dus tijdens een kort wandelingetje gaat ze gewoon op haar fietsje mee. Ze loopt nu al bijna alles (veel getraind de afgelopen weken) en voor de lange uitjes straks met beide kindjes kan ik de duowagen van mijn zus lenen. Heb dus geen ervaring, maar als ik google op buggypod vind ik wel veel gebruikerservaringen op verschillende fora.
Misschien moet ik het eerst maar eens even bij de draagzak die ik al heb houden, in combi met de normale kinderwagen. Mocht dat in de praktijk niet makkelijk blijken, kan ik altijd nog eens kijken voor de buggypod. Lastig allemaal ...