Hallo Allemaal, Ik ben inmiddels de trotse bezitster van de Easywalker Sky. Wij hebben deze gekocht bij de Baby Dump en kregen daar de verzorgingstas Jolein bij. Nu ben ik niet zo weg van deze verzorgingstas en wil graag een andere. Maar mijn vraag is wat neem je daarin allemaal mee? Wat is dus een handig formaat tas en met welke tas hebben jullie al positieve ervaringen? We hebben een zwarte kinderwagen met rode voetenzak en rood parapluutje. Het leek me dus leuk om een zwart / rode tas te hebben. Ik heb wat op internet gekeken en kwam de Babymoov Nappy Bag tegen. Iemand ervaring mee? Wie heeft er anders nog goede tips .. heb echt geen idee welke ik moet kiezen Bedankt alvast voor jullie reacties
ik heb een fleurige tas van mix mama's die hebben in allerlei stijlen met verschillende kleuren, mooi formaatje en prijs rond 35 euro!
Ik heb er een van t kruidvat. Maar ik wil heel graag de hello kitty kopen bij walz alleen is die 75 of 79 euro haha
in principe kun je alle tassen ervoor gebruiken. Dat hoeft niet een speciale babytas te zijn. Gewoon even kijken naar een praktische indeling. Wat ik meesleepte was meestal een reserve kleding setje (kleine van mij had een gave om net op bezoek te spugen of zich te bepoepen ) luiers, doekjes, verzorgmatje, toen ze de fles kreeg een fles en wat poeder. Hoe kleiner ze zijn hoe minder er in de tas zit (tis allemaal nog klein) Ik heb zelf de verzorgtas van de hema gehad, superding. En nu een leuke van t kruidvat. Die gebruikt mn dochter nu ook als ze gaat logeren
ik heb ook een oilily tas aangezien ik een boy krijg vondt ik de blauwe wel leuk (wel ouwe collectie)
De tassen van Beabe.... wel rond de 85 euro, maar zijn echt praktische en mooie tassen. Ik heb er een van de nieuwe collectie in aubergine/ paars.
meiden, ik heb een prachtige tas gekocht, alleen is het hengsel vrij kort (meer schoudertas). Hoe los ik dit nou op met de bugaboo???
Ik heb er eentje van Kipling. Wel prijzig, maar goede kwaliteit. Ziet er niet uit als een luiertas (eis van mijn man ). Heeft geen flap maar een rits aan de bovenzijde die van twee kanten te openen is, dat is echt heel handig als je maar 1 hand vrij hebt! Het hengel is kort en lang te maken. Ik heb juist de ervaring, dat hoe kleiner je kind, hoe meer je meeneemt. Luiers, doekjes, spuugdoekjes, reservekleertjes, dekentje, cremetjes, extra voeding, kolfapparaat. Meestal deed ik mijn eigen spullen (portemonnee, agenda, sleutels, telefoon etc) er ook in om niet met twee tassen te hoeven lopen. Nu ik voor mijn oudste alleen nog maar een luier en doekjes hoef mee te nemen, doe ik dat vaak in mijn eigen tas. De luiertas gebruik ik nu dan ook voor naar het zwembad en weekendje weg of zo. Dat haal ik het vakjes gedeelte eruit. Hij staat nu ook klaar als vluchttas voor naar het ziekenhuis
Hier heb ik een luiertas gekocht: Luiertassen - Presents@home Een zwart/wit geruite. Vond m'n vriend ook nog wel ok om mee rond te lopen
Leuke tas hoor mooi... Ik heb die van mij al voor de 20 weken echo gekocht maar vond hem zo leuk dat het mij niet uitmaakt dat er bloemetjes op staan en die kleine heeft het ook nog niet door hihi
heb een rode tas van samsonite de "sammie's" verzorgingstas lieveheerbeestje idee maar de vorm van de tas is niet lettelijk zo. maar de flap die je met een rits opent zitten zwarte stippen op. google maar ff en dan weet je beter wat ik bedoel. succes me shoppen naar een leuke tas!
Wij hebben de tas van de Prenatal met bloemetjes. Daar zitten twee klittebandlussen aan die je zo aan de kinderwagen hangt. Wij hebben nl ook een Bugaboo.
Ik heb gewoon de tas genomen die bij de wagen hoort. Kleur is precies goed en vond hem lekker ruim met een hoop vakjes e.d.! x
Ik heb deze luiertas van mijn ouders gekregen. Het is een dokterstas dus erg ruim. Ook zitten er 3 extra tasjes in om een flesje te bewaren, voor een speen in te doen en een tasje om extra kleding in te bewaren.
Wij hebben ons ook al een ongeluk gezocht. Wat vinden we mooi, wat vinden we handig, en wat vinden we betaalbaar? Want ik kan best wat leuks vinden, maar 100 euro vind ik gewoon te veel! Nu hebben we erover gedacht een neutrale tas van converse te kopen, maar ook die zijn zo 50/60 euro. Nu hebben we besloten die van de hema te kopen (grijs). En deze dan wat op te fleuren met bijvoorbeeld iets als dit: IKEA | Meterwaren & fournituren | Stof per meter | LUSY | Decoratie, set van 5
Ik heb deze: HEMA - baby - onderweg - luiertas Maar voor rood is deze misschien ook leuk: HEMA - baby - onderweg - luiertas
Heb je die tas van de hema online gekocht of in de winkel? Zit hem te zoeken maar kan hem niet vinden Ben wel nieuwsgierig hoe hij eruit ziet!