Welke terrastegels?? (voorkeur voor Geocolor MBI)

Discussie in 'De lounge' gestart door miepverhuis, 24 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepverhuis

25 nov 2010
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo,

Wij gaan onze tuin opnieuw inrichten en daarbij leggen we ook een nieuw terras en pad aan. We hebben in principe voor het pad al steentjes van iemand gekregen (Geocolor Edelantraciet, afm 20x6,5) en zoeken nu tegels voor het terras erbij.
    Het is geen supergroot terras, het wordt ongeveer 15m2.
    Liefst wilden we dan de Edelantraciet erbij in maat 30x40 of 30x60, maar die hebben ze niet, alleen 20x30,maar ik vind 20x30 net iets te veel naar stoeptegel neigen (30x30) en 30x60 dus mooier...

Dan heb je de Geocolor Solid black. Ook niet in 30x40, maar wel in 30x60, alleen die is dus een of 2 tinten donkerder en wellicht wat groter vergeleken bij de 20x6,5 die we al hebben.

Mijn vraag aan jullie is; is er héél toevallig iemand die deze stenen als terras heeft liggen en een fotootje kan plaatsen of via pb kan sturen, dan heb ik een idee van hoe het zou worden....
    Ervaringen hiermee natuurlijk ook welkom, ook als je een ander idee hebt!

2. miepverhuis

25 nov 2010
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    @Marnatman; dat had ik zelf ook gedaan, alleen heb je dan maar enkele overzichtsfoto's van complete terrassen en krijg je heel veel enkele tegels in close-up.....

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Google een op bestratingsideeen, daar vind je wel leuke combinaties.

Je hoeft niet perse op zoek te gaan naar MBI stenen, je kunt het ook combineren met bijv excluton, facade etc. je moet er alleen opletten dat er een natuursteen toplaag opzit.

4. miepverhuis

25 nov 2010
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    @pcootje; klopt, die hebben we ook gezien, waren zelfs wat goedkoper, maar ook niet in de goede maat ;) We kijken nog even verder, kunnen nog naar andere bedrijven.

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    #6 pcootje, 24 jun 2012
    Laatst bewerkt: 24 jun 2012
    klopt mbi is niet de goedkoopste. Kijk anders eens naar 60x40 is iets gangbaarder.

6. miepverhuis

25 nov 2010
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo,

Het is toch de Geocolor Solid Black 30 x 60 geworden van MBI. Binnenkort komt er iemand kijken voor een offerte om te laten leggen.

Deel Deze Pagina