Mijn dochter speelt nu voornamelijk op de grond. Haar speelgoed wil ik een beetje georganiseerd houden 's avonds. Nu ligt het op een speelkleed maar het staat mij niet zo aan. Waar laten jullie dat? Box is ivm ruimtegebrek nu even weg. Straks (oktober) komt er meer ruimte. Foto's mag ook
Ik legde alles in een opbergdoos die je kreeg bij de zwitsal doekjes maar die is nu veel te klein. Veeeeeel te klein! Nu leg ik dus alles in de box. Wij hebben ook niet zoveel plaats in de woonkamer waar we het speelgoed kunnen zetten maar als die box weg is zal het er veel opgeruimder uitzien en pas dan gaan we een speelhoekje maken dus ik kan je jammer genoeg niet helpen. Ik zou ook wel foto's willen zien van anderen voor ideeën.
Die doos van Zwitsal is wellicht een idee, zag dat het bij Etos weer in de aanbieding was. Zal idd wel te klein zijn Ik heb van een bewoner van m'n werk een opbergkist gekregen. Een man met de ziekte van Parkinson heeft deze kist een 3e leven gegeven en hij vond het erg leuk om te doen. Ook deze heeft nu even geen ruimte, maar wellicht dus in oktober ook. Dan denk ik dat ze groot genoeg is om zelf te pakken uit een kist (11 maanden). Dusssss Wij kijken dus uit naar foto's
Van onze alcoholhoek willen we een speelgoedruimte maken. Die alcohol staat daar al jaren en er komt alleen maar bij, gaat nooit wat van weg want we drinken 1 fles per jaar ofzo . Stofnest! Die kaat wat opschuiven dan is die hoek groter en het onderste gedeelte van die kast wil ik ook voor speelgoed. Onder de kachel is ook plaats, dat hout vind ik ook gevaarlijk voor als hij gaat kruipen ivm splinters
Toen stond de box er nog en in de keuken een campingbedje, inmiddels zijn die alletwee opgeborgen en is de muur tussen de woonkamer en keuken eruit dus kan het niet zomaar meer ergens wegstoppen....dit is nu z'n speelgoedhoekje, bankje had ie voor z'n eerste verjaardag gekregen.
En aan de andere kant nog z'n fiets/motor/koestalling en een bak met duplo, knutselspullen heb ik in de kast....zit te denken aan zo'n werkbank dus dan moet er weer wat geschoven gaan worden, er is ook veel te veel te koop
ik heb een ikeatafeltje met zon schuifla eronder. de duplo in een grote mand en de babyspeelgoed in een vierkante bak die verschuift van box naar tafeltje naar grond verder een kast vol spellen en puzzels en de oudste heeft nu veel speelgoed boven.
Bij Ikea heb ik van die opbergbakken gekocht erg handig voor al het kleine spul. En passen precies in het onderste deel van de kast. Box is al weg. En binnekort komt er een speelgoedkist voor het grotere speelgoed.
Wij hebben een 8 vaks expedit kast met bakken. Speelgoed prima als het maar weg is als de kinderen er niet zijn
MMarianne, waar komt die speelgoedbank vandaan? Weet je dat toevallig? Hij is super leuk!! Ik wil zoiets ook voor Q's eerste verjaardag, maar heb dé kist nog niet gevonden, deze vind ik wel echt heel leuk.
Kids Wonen handbeschilderd speelgoed en meubeltjes-Kids Wonen met handbeschilderd speelgoed opbergbankjes en kisten-Opbergkisten en -bankjes
Dozen & manden - Opbergen en dat kan ook een goedkopere variant zijn natuurlijk. maar hier een paar manden in de kamer staan waar je makkelijk alles in gooit, en het staat ook nog niet lelijk in de kamer! blij mee!
Wat ontzettend stoer Mmarianne!!! En sydneys mooie foto's! Lijkt een beetje op een boerderij waar je woont. Heeft wel iets nostalgisch.. je woont niet bij mij in de buurt anders was ik ff binnengekomen om wat sfeer te proeven
Hier is 1 kant van de kamer de speelhoek, we hebben gelukkig veel ruimte dus dan is het geen probleem. De box staat in de erker en er staat nog ergens een tafeltje met de puzzels. (ja ze heeft belachelijk veel speelgoed, maar ik ben gastouder)
wij hebben een bankje waar de zitting van openklapt, daar stop ik alles in. Zijn grootste hobby is al het speelgoed in en uit de bank halen.
Wij hebben een speelruimte voor onze zoon. Rechts 4 expedit vakjes + speelkist en links kan hij dan op het tapijt spelen.
Van die grote opberg bakken zijn ideaal! Onze dochter is nog maar 8 maanden maar heeft al 1.5 bak vol! Dit is haar speelhoek(na het spelen ziet het er niet meer zo uit haha)