Hoi. Ik werk in een polytheek en lever dus fertiliteits geneesmiddelen af. Ik weet al best veel hierover door het surfen op fora, maar ik wil graag weten wat jullie spuiten / gespoten hebben. Welke dosering dan heeft gewerkt en voor welk traject. Dan weet ik straks iets meer over de recepten die ik voor me zie en komt de medicatiebewaking ook ten goede. Thx vast!
Eerste poging icsi 150 eh gonalf en lucrin, 5 follikels, afgeblazen en escape iui Daarna 3 pogingen 300 eh gonalf en lucrin. Alle keren ongeveer 10 follikels en 8 eicellen. 3 poging raak, zoon geboren. 4e poging was met dezelfde medicatie voor een tweede kindje en leverde 10 follikels, 8 eicellen, tp van 2 verse embryo's en 1 cryo op. 5e icsi 300eh menopur en decapepthyl 14 follikels 12 eicellen, 12 bevruchtingen. 2 verse tp en 3 cryo's, waarvan de laatste is blijven hangen, zie banner
Ik doe ovulatie inductie. Eerst gespoten met menopur. Met 112,5 IE raakte ik zwanger (1 follikel). Na mijn miskraam weer begonnen met 112,5 en weer op moeten hogen naar 150 IE. Daarbij een eisprong gekregen (1 follikel). Ronde 2 begonnen met 150 IE maar op moeten hogen naar 187,5 en weer een eisprong (1 follikel). Nu begonnen met gonal-f 150 IE. Resultaat weet ik nog niet want ben nog maar 4 dagen aan het spuiten.
Zou de lucrin dezelfde functie hebben als de decapeptyl doet? Stilleggen van je cylus. Ken deze combi nog niet.
Wat een verschil met mij! Ik spuit nu 50 eh gonal. Maar weet morgen pas of het werkt. Misschien wel ophogen
Ja hoor ze doen beiden hetzelfde, lucrin is alleen wat 'steviger' dus voor dames boven de 36 is de combi deca en menopur vask meer geschikt dan gonalf en lucrin
Ja zeker een verschil. Als ik verder was gegaan met menopur zou ik met 225 beginnen en 150 gonal staat daar ongeveer gelijk aan zei de arts. Ik hoop eigenlijk dat het te goed werkt zodat ik wat kan zakken. Heb ik toch wat meer kans met gonal.
Tijdens de 6 iui behandelingen puregon 50 eh en later 75 eh, 1 keer 2 follikels ( met 50 eh ), overige keren 1 follikel. Beide ivf pogingen gonal-f 150 eh, aantal follikels weet ik zo niet meer, maar de 1e keer had ik 11 eicellen en de 2e keer 8 eicellen. Geen zwangerschap.
Ik ben begonnen met Fostimon 75eh voor ovulatie-inductie. Daar kreeg ik te veel eitje mee en cysten.. Toen overgestapt op 37,5eh Gonal-F. Deze ronde voor het eerst 50eh en IUI.
OI 8 rondes lang: 3xdd 3 clomid 50mg Pregnyl 5000 IE IUI 1 t/m 5: 1xdd 75IE Puregon Pregnyl 5000 IE ICSI 1 & 2 verse TP: 1xdd 175 IE puregon 1xdd decapeptyl Pregnyl 5000 IE ICSI 2 3x cryo tp: 1xdd decapeptyl 2xdd 3 stuks utrogestan 3xdd 1 progynova.