Hallo meiden, Wij weten sinds vorige week dat onze zoon een broertje gaat krijgen. Ontzettend leuk. Maar nu nog een naam....... Mijn vriend is er geloof ik al uit, maar ik wil nog even wat opties open houden en daarom vraag ik jullie advies. Onze 1e zoon heet Owen en we zoeken nog een stoere, korte engelse naam erbij. Hebben jullie suggeties? Alvast bedankt!
Finn, Lyam/Liam, Quinn, Noah, Callum, Adam, Toby, Charlie, Alex, Adrian, Kacen... etc etc etc (de eerste 4 stonden bij mij op het lijstje, is uiteindelijk Finn geworden... laatste zijn de namen van zoons van Engelse vrienden en hun eigen namen )
hahahaha wat grappig, de eerst 4 van deze stonden ook op ons lijstje. We zijn er al overuit, maar houden het nog even stil hihihi
Jayden, Jesse, Loghan, Jesey, Liam, Jorrick, Justin, Dylan, Brian, Wendel, Jonah, Johnny, Dion, Djayden, Viggo
Wat vind je van Dante? Ik heb hem alle 3 de zwangerschappen op nr 1 gehad maar mijn man vind het niks
Beetje late reactie, maar nog super bedankt voor alle leuke namen. We zijn er ondertussen al wel uit. Hij stond inderdaad tussen jullie suggesties