(Her) wortelkanaalbehandeling

Discussie in 'De lounge' gestart door Mien30, 5 jun 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Ik loop al 2 weken met kiespijn. Er zit een ontsteking bij mijn wortelpunt dus binnenkort staat er een wortelkanaalbehandeling gepland. Er heeft in deze kies eerder een wortelkanaalbehandeling plaats gevonden (20 je. geleden).

Ik ben een beetje bang voor de napijn. Had jij er na de behandeling veel last van? Was pijnstilling nodig?

wishfulthinking vindt dit leuk.
  2. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.878
    6.405
    113
    Ik heb zelf na mijn wortelkanaalbehandeling vorige week echt 0 klachten. Ervoor ging ik ook niet door de grond van de pijn, maar was het wel wat gevoelig soms. Ik had me ingesteld op napijn en ibuprofen, maar had echt totaal nergens last van, kon meteen ook zonder gevoeligheid eten enzo, viel me dus echt enorm mee! Tijdens de behandelingen ook goed verdoofd, heb niks gevoeld.

3. Esther2901

Esther2901 Fanatiek lid

3 jul 2014
    2.073
    1.570
    113
    Ik heb een jaar of drie geleden een 2e wortelkanaalbehandeling gehad. Geen pijnstilling erna nodig gehad.

4. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Dank! Ik leef nu helaas wel op pcm. Fijn als ik daar over 3 weken mee kan stoppen.

5. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw

Ik heb het eerste deel gehad.
    Moet 13 juni weer
    Had en heb nog steeds een ontsteking in mijn wangzak

Ik heb na het eerste gedeelte wel napijn gehad
    Flink geklop..
    Maar na 2 dagen was dat weg
    Had wel voor de 2e x amoxicilline kuur trouwens

6. Ienemine

Ienemine Fanatiek lid

20 feb 2018
    1.514
    853
    113
    Vrouw
    Ik was ook zo bang voor mijn wortelkanaalbehandeling maar mijn tandarts zei ik beloof je 1 ding je gaat geen pijn hebben. En dit klopte ook ik heb er niets van gevoeld. Na de behandeling moest het nog wel een keer omdat het "stiftje" te kort was. Ik baalde als een stekker haha maar hij zei kom liggen je hebt er niks van gevoeld ;)
    Ook geen napijn gehad

7. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.906
    386
    83
    Ik heb toevallig deze week een wortelkanaalbehandeling gehad (2e behandeling, de vorige 2 weken terug) en het viel me alles mee.
    Ik had wel wat napijn, maar dat was na een paar dagen over. De pijn was weg na pcm en/of ibu.

Deel Deze Pagina