Niet meer. Heb het een tijdje gedaan. Rond de eisprong ging de Temp 1 dag omhoog en daarna gelijk weer naar beneden. Vaak samen met al licht bloedverlies.
Al bijna een week nu het gevoel dat ik ongesteld moet worden: buikpijn, af en toe veegjes bloed, wat last van mijn rug. Dat gaat nog wel, maar ik voel me echt een soort van depressief. Dippig. Word er gek van ondertussen. Een echte bloeding blijft uit. Hoop zo dat de start met een nieuwe strip me weer beter laat voelen, want als dit zo een aantal maanden moet, pfff...
Wat vervelend zeg. Ik vond de lichamelijke klachten altijd wel te dragen, maar die depressiviteit is echt verrot. Hopelijk is dat maar in golven en dat je dat niet 3 maanden nonstop hebt. Succes in ieder geval, niet vergeten waar je het voor doet
@Goudvisje34 zeg dat wel, ik ook wel een beetje. hoor graag hoe het is gegaan. met welke arts heb je de afspraak?
Hoi allemaal, We hadden een afspraak bij dr Cuypers. Op de echo waren aan de ene kant 3 en aan de andere kant 4 antrale follikels te zien. In aug gaan we voor de eerste IVF poging met hoge stimulatie. Morgen starten met 2e gedeelte vd Femoston strip. Dan menstruatie afwachten. Dan starten met nieuwe strip. Helemaal innemen. Dan bloeding weer afwachten en starten met stimulatie. (Zo'n 1,5 maand verder) Dag 1 starten met synarela neusspray. Dag 2 starten met 225 Meriofert en 225 Ovaleap. Dag 8, echo laten maken. Iemand van jullie ervaring met Meriofert of Ovaleap? Uitleg gehad over het spuiten en zo. Spannend allemaal. Ik lees van alles over lang/ kort protocol. Kunnen jullie uitleggen waar dit onder valt? Kiekske hoe gaat het met jou? Zet de menstruatie door? Voel je jezelf al iets beter?
hey goudvisje! wat goed dat je kunt starten! Zeker spannend he, dat spuiten. Hebben jullie nog een overlap met de vakantie? Tweede gedeelte van de femoston is voor jou de gele helft toch? Ik ben namelijk met geel begonnen. @ Nellie: sorry! Ik heb helemaal gemist dat je meeschrijft. Super gezeliig! @ kiekske: hoe voel je je nu? Die depressiviteit is killing he! Zo enorm futloos! Misschien dat het echt aan de hormonen ligt en je na een menstruatie beter voelt?
@Goudvisje34, mooi aantal follikels dat klaar ligt! Klinkt positief Ik ken enkel de synarel, de meriofert en ovaleap ken ik niet. Meen ergens gelezen te hebben dat meriofert hetzelfde/ vergelijkbaar is met menopur. Kort protocol is gewoon starten vanuit je eigen cyclus. Dus dag 1 van je menstruatie is ook dag 1 van het protocol. Lang protocol is vaak met de pil vooraf (in Ned gewoon voor de ziekenhuisplanning). En in ons geval denk ik ook met de femoston. @Goudvisje34 en @frummelke86 menstruatie is niet doorgezet. Vandaag start met een compleet nieuwe strip, ik heb er nu dus een volledige op zitten. Mijn gevoel is vandaag iets beter, maar dat komt doordat ik olie heb gebruikt (ik gebruik veel essentiële oliën). Dat werkt gelukkig erg goed. Morgen verjaardagsfeestje van onze kleine draak (wordt 21 juli 4, maar vieren het eerder ivm zomervakanties), dus ik hoop dat ik me dan toch echt een stuk beter voel. Vanavond ook maar eens op tijd naar bed. Merken jullie niks van die femoston? Op het spuiten heb ik nooit gereageerd en dan nu...
Vorige week vlak na de start echt wel. Voelde me er niet zo top bij. Vooral ontzettend opgezwollen, hield veel vocht vast en ook wel wat hoofdpijn. Dan is nu een heel stuk minder gelukkig. Even iets vies: vorige week veel last van vruchtbaar slijm, nu helemaal niet. Toch al dag 11 dus ik vermoed dat de femoston geen slapende eierstokken gaat aanzetten tot actie. Misschien stiekem ook al een beetje verwacht.......Ik geloof niet dat er nog een eigen ivf traject inzit. Ik begin weer aan het idee te wennen om dit najaar te starten met ecd
Wat leuk! het verjaardagsfeestje. Geniet er lekker van! En wat fijn dat je je al een heel klein beetje beter voelt!
@Goudvisje34 wat een mooi aantal follikels, waarom gaan ze dan niet gelijk door met ivf? Of stel ik nu een domme vraag? Ik kreeg menopur en puregon, ken die van jou niet. Hoe gaat het prikken bij deze? Bij lang protocol ben je eerst een tijd aan het spuiten om te onderdrukken en daarna ga je pas spuiten om te stimuleren. In DD zijn ze van mening dat eerst onderdrukken niet goed is bij een laag amh (klinkt logisch) jij hebt kort protocol gekregen, maar als je bedenkt dat jullie eerst maanden Femoston moeten slikken zou je eerder van super lang protocol kunnen spreken
@frummelke86 ik heb nog wel een eisprong maar eigenlijk geen tot weinig vruchtbaar slijm, dus het hoeft niet alles te zeggen hoor. Maar begrijp ik goed dat de echo straks wel doorslaggevend gaat zijn?
Met welke kleur pilletjes was jij begonnen? Ik denk dat je lijf ook wel echt tijd nodig heeft om te resetten. Blijf geloven!
Ik ben begonnen met de gele. Moest van dokter C. Met de gedachte dat door het progesteron in de gele mijn bms gaat opbouwen waardoor de eierstokken daarop gaan reageren. Maar word wel een beetje onzeker van het gegeven dat jullie met de rode zijn begonnen. Waarom zou ik een andere volgorde hebben?