Jolein knit of cable deken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door zara1983, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Iemand ervaring met de dekens van Jolein en dan de knit (gebreide) of cable (kabelpatroon) deken.

Ik vond deze namelijk wel leuke kleurtjes hebben, dit vind ik bij Koeka minder. En Koeka vind ik ook wel érg prijzig. Bij mijn dochter heb ik niet zo lang ledikantdekens gebruikt. Dus dat vind ik ook zonde.

Maar ik zag wel op de verpakking dat deze niet van 100% katoen zijn? Mogen deze dan wel gebruikt worden?

En iemand al ervaring met hoe mooi ze blijven?

2. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik heb de gebreide versie van Jollein, wat een rot ding!
    Hij kruipt helemaal in elkaar, echt een miskoop :(.

3. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Ow echt! Wat balen zeg! Dat moet ik dus ook niet hebben!

4. VSC

VSC Niet meer actief

Ik heb een "gewone" van Jollein maar na 1x wassen is ie meteen stug geworden, de zachtheid is er af. Zou echt geen dure deken kopen hoor. De zomer komt eraan, t word wellicht ondergespuugd en na t wassen is t toch niet meer mooi, zeker dat gebreide spul niet

5. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

Ik heb een gewone van jolein, nog niet gebruikt, 1 keer gewassen en pluizig en de naden laten los! ik heb er 1 van leenbanken zon gebreide en die zijn wel stevig

6. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Dat zijn niet zo'n beste ervaringen. .. toch even zoeken naar wat anders. Ik dacht juist dat dus kabel deken minder warm zou zijn dan die normale. Omdat de structuur zo open is. Die normale dekens leken me zo warm voor de zomer.

7. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.112
    12.091
    113
    Ik heb een gebreide dekentje van little naturals (ook van jolein)
    Ik vind hem heel fijn, blijft mooi en is niet minder dan mijn koeka of baby's only deken (vind ik). Misschien is dat iets voor je?

8. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Ik heb volgens mij de cable deken.. teddy aan ene kant en de andere kant gebreid. Ik ben er heel tevreden over en met wassen geen problemen (40 graden en niet in de droger)

9. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Ik ga ook even kijken naar de little naturals!

Chels... Gelukkig ook 1 positieve ervaring :)

10. Hier ook! Superfijne deken en dat patroontje, zó lief ♥ Wij hebben de deken en de wikkeldoek, maar ik zou ook best het boxkleed willen. En de slaapzak. En de aankleedkussenhoes. En, en, en.. :D Hier trouwens met beide geen problemen met naden, minder zacht zijn, o.i.d. Alleen de wikkeldoek is per ongeluk op 90 graden gewassen en die is nu een stuk minder roze dan hij was.. Maar goed, dat is mijn eigen schuld :p

11. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb van Jollein uit de 'cable' serie de enkelvoudige deken, de winterdeken met aan de ene kant fleece/teddy, de kruikenzakken en de winterslaapzak. Alles natuurlijk (meermaals) gewassen en alles blijft erg mooi! Plús: zeer prettig in gebruik.

12. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Ik heb ook de kabel variant deken, boxkleed en aankleedkussenhoes. Nog niet in gebruik, maar wel gewassen. Zien er nog prima uit!! Op 40 graden gewassen en niet in de droger

13. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Gelukkig ook goede ervaringen!

Deel Deze Pagina