ervaringen met Florax

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door annetske, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Wow 4 a 5 zakjes dat is heel veel! :( Met minder lukt het niet? Ik geef nu 2 kiwi's op de nuchtere maag aan mijn zoon, dus eerst kiwi en dan brood. Misch is dit ook wel waarom de boel nu goed op gang is in combinatie met de poeders? Sterkte er mee Sam. :)

2. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    er wordt ook wel eens gezegd dat "geitenmelk' beter is voor de darmen, in ieder geval geen koemelk, sojamelk en schapenmelk kan dus ook.....kindje op mijn werk heeft dit advies van kinderarts gekregen en zij poept ineens veel beter en meer dan daarvoor en klaagt niet meer over zere buiken!!

Nu heeft mijn dochter ook veel last van haar ontlasting, net zoals ik in dit topic lees, en heb die melk ook geprobeerd, en moet zeggen dat het wel werkt hier....

Voorheen zat ze nl op 2 zakjes forlax per dag, en sinds ze aan de geitenmelk zit, heeft ze aan een 1/2 zakje genoeg.....

Ik wil evengoed nog wel naar een osteophaat met haar, om te kijken of er geen andere oorzaak is van het slechte ontlasten, voor de zekerheid....
    altijd maar aan de forlax blijven lijkt mij niet echt goed voor een lichaam...

dokter en kinder arts hebben mij trouwens wel allebei aangeraden niet te lang met forlax te blijven doorgaan, omdat het toch wel luie darmen kan veroorzaken.....niet te lang, bedoel ik dus mee niet veel langer dan een jaar.....dan eerst weer een (telefonische)afspraak maken met arts.

Deel Deze Pagina