hallo dames, Ik zit net ATWT te kijken en zie dat Parker uiteindelijk word vrijgesproken van moord.. (sorry als ik het verklap voor sommige mensen Natuurlijk is iedereen blij en knuffelen met elkaar... En dan pas merk ik dat ik wel degelijk last heb van hormonen, begin gewoon spontaan te huilen!!! Heb ik dus echt nooit, maar tijdens de zwangerschap word het steeds erger! Jullie daar ook zo'n last van?
hahahaha sorry lach je niet uit. ik had het gisteravond kijk altijd as the world op rtl 8. Me man keek me raar aan en hij zo moet je huilen?? je heb tranen in je ogen hahahaha IK heel boos neeee!!:x
haha nou ik kijk t dus wel s'middags...JUIST omdat mijn vriend dan niet thuis is en me dan ook niet uit kan lachen. maar ja dan hebben we ook nog grey's anatomy enzo...dus uitlachen doet hij dan sowieso wel, want ik ben echt een jankerd bij programma's. leef me iets te veel in
uuh jah ik ken het probleem wel jah hahaha en indd ik heb het gemist en zat me onder het eten af te vragen hoe zou het nou af lopen maar jah we hebben nog 2 kinderen aan tafel dus geen tv onder het eten hahahaha maar nou weet ik het maar ik ben net zo schuldig hoor ik kan ook wel eens gewoon als iemand iets zegt er boos om worden tegen me vent zeggen en dan onredelijk worden en ineens in huilen barsten waar ik zelf om moet lachen dan maar toch echt niet kan stoppen met janke woor op hij me dan maar ff troost en samen lachen we er na om mijn uitgelopen mascara
haha dat herken ik ook inderdaad.. kan ineens fel uit de hoek komen en spontaan beginnen te huilen, maar lig tegelijkertijd ook een deuk vanwege de verschillende emoties.... zoo apart.. Mn vriend kijkt me dan verbijsterd aan, want die heeft geen idee wat er aan de hand is en wat de reden is.. Na mn uitbarsting ga ik altijd lekker tegen hem aan zitten op de bank en dan is het ook weer goed...
oh dat heb ik ook hoor! bij soaps, films, mooie forumverhalen en zelfs toen Michael Jackson overleed zat ik te huilen, terwijl ik echt niks met die man en bepaald geen fan was. Mijn man moest ook vreselijk lachen. En ik lach er zelf heel hard om mee eigenlijk!
ja ik ken het haha echt om alles moet ik janken soms ook op het werk haha als het effe tegen zit en dan blijven de tranen maar stromen heel erg. Ach ja hoort erbij zeggen ze
whahah hier ook eentje zat gister avond de film honny te kijken of hunny .. weet ik veel die dansfilm .. aan het einde die dans van die kids ik janken jeetje mina.. ook heb ik steeds als iets me raakt dat ik overal kippenvel krijg .. best wel hinderlijk whaha meestal is het eerst kippenvel dan tranen hih' ennuh ja snel geirriteerd dat heb ik nu sinds een week ook wel echt!!!
Ik dus ook bij atwt vanmorgen bij de herhaling! Toen parker idd vrijgesproken werd... en toen daarna bij GTST herhaling ..... toen Ricky thuis kwam en Rick zich omdraaide en ze omhelste elkaar.....tranen in mn ogen!! hormonen hormonen...
Herkenbaar! Ik hoef maar een baby te zien of ik kan de zakdoekjes tevoorschijn halen. Of iets schattigs/zieligs op Animal Planet.... Had ik normaal ook echt niet!!