ervaringen met frambozen blad thee

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Happygirl86, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Iemand nog ervaringen met frambozenblad thee. Ik drink het nu vanaf 35.5 wkn en ben nu 38 weken, hoop dat het niet al te lang meer duurt :D

maar of het nou echt helpt? De meningen verschillen wel.

2. lea

lea Fanatiek lid

ben ook begonnen met de thee te drinken..... weet natuurlijk niet of het ergens goed voor is, maar ik drink zowieso al veel thee dus baad het niet dan schaadt het niet..... ik verwacht er geen wonderen van, maar ik moet ook zeggen dat mijn vorige bevalling al redelijk vlot verlopen was.

3. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ik vond de thee smerig, dus ik heb de capsules gekocht bij de Tuinen. De ontsluiting (binnen 3 uur bevallen) en herstel verliepen goed en snel. Of het aan het frambozenblad heeft gelegen weet je natuurlijk nooit. ;)

4. Lara78

Lara78 Actief lid

1 jan 2008
    272
    0
    0
    Ben het vanaf de 37e week gaan drinken en mijn dochter is met 38,5 wk geboren, best snel dus. Ik ga het nu zeker weer drinken!

5. misa

misa Niet meer actief

Geen ervaring mee, maar ik kreeg van de vk te horen dat ik vanaf 37 weken met pulsatilla (pratensis) van vsm mocht beginnen. Homeopatische tabletjes die hetzelfde effect als die thee zou moeten kunnen hebben. Ook zoiets: baat het niet dan schaadt het niet!

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik ben er vanaf week 35 mee begonnen.
    Met precies 37 week bevallen vlotte bevalling bijna geen bloedverlies>

oohh nee ik dronk braambladthee sorry en na de bevalling vrouwenmantel heerlijk voor voor de naweeen etc

7. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    dat vrouwenmantel heb ik ook van gehoord idd, dat dat goed is voor na de bevalling, ga het eens zoeken.

braambladthee heb ik dan weer nooit van gehoord, maar wel vlot na 2 wkn gebruik (als het daardoor komt) dan had het bij mij vorige week al moeten beginnen, maar helaas. we wachten nog even af ;)

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hier heeft t niets geholpen ontsluiting was er al en met bevalling verloor ik een liter ipv 'normaal'halve liter bloed
    daarnaast heb ik na de bevalling 9 wk lang gevloeid (ondanks vrouwenmantel thee)

Deel Deze Pagina