Geschikte broodtrommel met vakjes?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Eva3006, 31 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Heeft iemand een suggestie voor een broodtrommel met vakjes die geschikt is voor een kleuter? Dus niet zo'n mega trommel- waar ga je met het kind heen - formaat?

2. janny

janny Actief lid

29 mei 2010
    335
    47
    28
    Ik heb voor beide een sistema go to cube. Voor de jongste nog wat groot, voor de oudste prima. Gebruik 1 vakje ook een zakje met ijsklontjes in te doen. Blijft alles lekker koel.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik had twee lunchtrommeltjes (Bento boxen) via Ali besteld. Drievakstrommeltjes.
    Makkelijk te openen en te sluiten.

https://www.deleukstelunch.nl/nl/
    Maar hier staan ook hele leuke meervakstrommeltjes op voor kinderen. Wel vrij prijzig, weet niet aan welk budget je denkt?

4. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    En dat wordt geen plasje water in de broodtrommel gedurende de dag?

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Van Ikea, even een fotootje van internet geplukt:

fafa vindt dit leuk.
  6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Je kunt er ook van die kleine, plastic ijsblokjes indoen die je bij de Action of Blokker koopt.

amdaa vindt dit leuk.
  7. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Bedankt voor de reacties.
    Die site had ik inderdaad al gevonden. Prijs maakt op zich niet uit. Maar als ik een trommel van 30 euro bestel, moet ie natuurlijk wel fijn zijn haha. Alleen er staan zo veel grote op! Bijna 30 cm.. Dat is toch veel te groot voor een kleuter past dat überhaupt wel in haar tas :p

Ikea!!! Hebben die ook al broodtrommels :)
    Wat kosten ze daar?

8. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Dat van die blokjes is wel een goed idee ja! Zag op internet al zo'n soort etui om je trommel koel te houden.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Een tijdje terug 2,50 ofzo voor Ikea familyleden en ik geloof 4 of 5 Euro voor niet-leden. In het brede vakje passen goed 2 boterhammen op elkaar. Je kunt de bakjes er evt. ook uithalen.

Edit: gevonden, ze hebben nu andere kleuren, dit is hem http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50340295/

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik gebruik de yumboxen. Echt ideaal. Fruit blijft lekker verst. Kan hem er yoghurt in doen wat zelfs met een driedubbele salto op zijn plek blijft zitten. Echt een aanrader.

Valenti vindt dit leuk.
  11. tuc

tuc Niet meer actief

Yumbox is echt heel fijn. Kun je gewoon yoghurt in het vakje naast het brood doen en alles is lekvrij.

De orange rebel dozen ook fijn. Alleen kun je daar geen yoghurt in doen.

12. janny

janny Actief lid

29 mei 2010
    335
    47
    28
    Bedoel plastic ijsblokjes, dus nee dat wordt geen plasje water:)

amdaa vindt dit leuk.
  13. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij zijn ook heel blij met onze yumboxen! Echt een aanrader, alles blijft heerlijk vers en goed op z'n plek.

14. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Wij hebben ook deze!

En tweedelige fruittrommeltjes van Sistema

15. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Wij hebben de amuse 4 lunch en de sistema, beide heel erg tevreden over

16. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Die Yumboxen welke maat hebben jullie daar dan van? Mijn dochter is 5 en ik geef haar meestal 1,5 boterham, een stukje komkommer en een gekookt eitje me oid.
    Bij ons op school is het allemaal gezond, geen koek of snoep, liever geen noten ivm met haar beweeglijkheid en kletsgraage mondje.

17. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Ja inderdaad welke maat/soort hebben jullie daar dan van?

18. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik ben ook fan van de Yumbox! Had een Sistema, maar vond ik toch niet prettig. Sinds deze week een yumbox en ben helemaal blij. Dit is de Yumbox panino. Gebruik hem voor ontbijt op kdv voor mijn dochter van 2,5. Eitje pel ik in de ochtend en dan in partjes er in.

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb die met 6 vakjes. Wij gebruiken 'm alleen voor het 10uurtje, want lunchen doen ze thuis, maar ik vind het juist wel fijn zo'n grote. Mijn kinderen zijn wel grote eters, dat scheelt. Maar fruit en groentje vult niet zo goed als brood natuurlijk, dus daar heb je al best veel van nodig. En hij hoeft natuurlijk niet helemaal vol.

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dit is de hoeveelheid wat ik mee geef. Voor fruitmoment heeft hij de snackbox van yumbox.
    De 4vaks is meer voor broodeters. De 6vaks voor alleseters.

Bijgevoegde bestanden:

Mop81, Marchella en Liekje81 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina