witte puntjes tepelhof

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Life in Pink, 11 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Wat zijn dit en waar dienen ze eigenlijk voor?

Als ik er op druk, komt er soms wat talg uit. Nu ik zwanger ben, zijn er een paar bij gekomen. Hebben jullie dit ook?

Groet Snoozie

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat zijn de kliertjes van Montgomery, die houden je tepelhof soepel. Als je zwanger bent kunnen het er meer worden, omdat je borsten straks voor borstvoeding worden gebruikt (tenminste, zo denkt de natuur, is natuurlijk niet altijd zo ;)).

3. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    ik had het ook, alleen nu zijn ze niet meer wit, maar gewoon rood zeg maar :p

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    hier nog iemand die er last van heeft.
    Als het te erg word en 1 witte masse ga ik maar ijt knijpen. Maar blijf er zoveel mogelijk vanaf.

5. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Aha, maar ze houden dus eigenlijk je tepelhof soepel voor als je straks bv gaat geven, wel weer een mooi trucje van de natuur!

Ik probeer er idd ook vanaf te blijven, maar soms zijn ze wat groter en ga ik er toch aan friemelen. Maar verder zijn ze gevoelloos dus heb er geen last van ofzo.

Groet Snoozie

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Ik heb gehoord dat het ook een unieke geur verspreid zodat als je borstvoeding geeft, je kind de borst de moeder herkent. Het zou dan ook niet goed zijn om ze uit te knijpen of iets dergelijks.

Deel Deze Pagina