Ervaringen met gsm abbo plus cado?!

Discussie in 'De lounge' gestart door scooby26, 18 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scooby26

scooby26 Actief lid

27 nov 2011
    390
    0
    0
    Sittard
    Hoi Hoi mede forum leden,

Mijn gsm abbo loopt in augustus af. Nu ben ik beetje aan het orienteren voor een nieuw abbo en/of telefoon.
    Nu kom ik op internet een aantal sites tegen waar je een abbonnement met kado kunt nemen, dan krijg je een iets oudere model telefoon met een kado naar keuze bv een laptop of ipad. Nu klinkt dit wel heel erg aantrekkelijk en de abbo's zijn ook van vodafone en de andere bekende providers. En ik zie dat de kosten ook wel dicht in de buurt liggen dan een gewoon abbonnement zonder kado maar wel met een niuw model telefoon.
    Ben nu beetje aan het twijfelen of dit echt goede deals zijn of toch wel weer een addertje onder het gras zit ergens?!
    Misschien heeft iemand van jullie dit ook gedaan, en ben je er tevreden over of toch niet?!
    Ben benieuwd naar jullie meningen of dat jullie er meer van weten..
    Als je op google zoekt gsm+kado dan komen er een aantal sites waar je deze aanbiedingen tegen komt. Maar weet niet echt of dit wel betrouwbaar is?

Hopelijk wat tips of advies en jullie meningen hier over. :)
    Thanks alvast
    Groetjes Scooby26

2. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Ik heb dit vroeger wel eens gedaan , dacht via rinkel.nl ? oid,
    Vond het toen super , maar dat was nog voor de smartphone zeg maar ! Heb een x een playstation erbij gehad en een nieuwe tel , en een x tegellijkertijd met mijn man een abbonement afgesloten (kreeg je een stom toestel maar we hadden toendertijd nog een goede ofzo geloof ik , tis lang geleden ;) kregen we er een hele mooie tv bij :D

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mijn man heeft vorig jaar een 1 jarig abonnement genomen van vodafone voor 10 euro per maand, met een simpel Nokia toestel en een Samsung galaxy tab gratis! Dat was via typhone

4. scooby26

scooby26 Actief lid

27 nov 2011
    390
    0
    0
    Sittard
    Ok dus het is wel betrouwbaar dus hihi. Ja ik heb idd ook gekeken op typhone. Ik heb nog een goede telefoon een iphone 3gs die bevalt nog goed en bel ook niet zo heel vaak dus heb een nieuwe niet hard nodig zeg maar, maar des te meer wel een nieuwe laptop of een tablet dus vandaar vind ik dit ook wel leuke aanbiedingen op typhone. Ik had een minilaptop maar die heeft het zich begeven een tijdje terug. Iedere maand heb je daar ook andere aanbiedingen enzo dus ga ik het dan maar ff goed in de gaten houden tot de mijne is afgelopen..

5. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    Ik sluit om de 2 jaar een abo af met een cadeau, heb een x een wii gratis erbij gehad ( is nu 5 jaar oud en nog steeds veel plezier van) een x een mini laptop die begaf het na 3 jaar en dit x een gewone lap top gratis erbij en ben er heel blij mee :D

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Klinkt aantrekkelijk maar als ik kijk naar wat je betaald in de maand vind ik dat aardig pittig.
    Eerst betaal je de helft maar daarna 47 euro in de maand! (abbo met ipad erbij)

Weet niet wat je nu betaald?

7. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik betaal het 2de jaar met laptop erbij en 200 belminuten 37.50 euro

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Deed ik ook altijd (ook wel voor de smartphones tijd hoor)

Maar hier een keer een laptop, pc, D&G horloge, camera erbij gekregen.. (uh.. niet allemaal bij 1 abbo hoor hihi)

9. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    lees ook even de recenties van de site waar je wilt bestellen, ben er toevallig vandeweek mee bezig geweest, en niet alle sites zijn zuiver, of zelfs helemaal niet...

10. scooby26

scooby26 Actief lid

27 nov 2011
    390
    0
    0
    Sittard
    Ok hihi dus wel al aardig wat mensen hier die het ook gedaan hebben met goed succes. :)
    Ik ben vooral aan het kijken op typhone.nl die komen wel betrouwbaar over en heb ook aantal recensies gelezen enzo dat ze wel betrouwbaar zijn.
    Qua kosten vind ik het wel ok. Want als je bv een nieuwe iphone 4gs neemt bij abbo betaal je na actie periode ook wel behoorlijk wat in de buurt komt bij deze abbos.
    Ik heb nu een iphone 3s en betaal ook 45 euro ong per maand. Dus komt dit ong zelfde opneer als bij een abbo plus kado :)
    Maar ga nog even ook op andere sites kijken, want volgens mij die laptop en ipad wat erbij zit zijn ook al beetje een ouder model hihi. WIl het liefst wel een betere laptop erbij of ipad 3 maar zie meestal dat de ipad 2 erbijzit :)
    Dus als jullie een goede site weten waar veel keuze is uit kadotjes dan let me know :)
    Thanks alvast..
    Gr Moi

11. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Maar als je bijna niet belt en nog een goede telefoon hebt sluit je toch geen abbonement af van 45 euro per maand? Dan zou ik voor weinig geld een simonly abbo nemen en het restant sparen, dan kan je een hele mooie laptop kopen lijkt me.

12. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Ritel is ook een aanrader, daar heb ik hele goede ervaringen mee!

13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Dat wilde ik net zeggen. Als je een goedkoop simonly abonnement neemt via een goedkope aanbieder ben je ws 5 euro pm kwijt je bespaart al snel 30 euro in de maand. 30x12=360 euro beetje zonde.

Deel Deze Pagina