moeite met lopen en zitten iemand een idee?

Discussion in 'Zwangerschap' started by parel1988, Nov 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. parel1988

parel1988 Bekend lid

Apr 2, 2008
    524
    0
    0
    hoi hoi allemaal.

sinds een week ongeveer als ik op bed lig op me zij en ik wil me omdraaien of een been omhoog tillen dan doet dat zo verschrikkelijk pijn echt een soort steken krijg ik dan boven aan me been aan de zijkant van de bovenbenen...

gisteren was ik dus even na de stad geweest, en weer heb ik last daar met lopen, en het voelde ook alsof er iets zwaars op me blaas was, voelde me net een pingwing.

zijn dat je bekken waar ik last van heb, dat pijn met lopen en zitten als je dan opeens opstaat en je wilt gaan lopen,

hoop dat jullie het een beetje snappen.
    veel liefs. parel1988

2. Wardi

Wardi Bekend lid

May 6, 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Ik denk dat het inderdaad een bekkenkwestie is. Misschien doordat het kindje aan het indalen is of ingedaald is?

Ik heb ook last maar dan is het mijn schaambot die het mij lastig maakt met lopen en draaien in bed. Ook het opstaan uit een zithouding (of andersom) leveren enorme steken op...het is bij mij nu ongeveer sinds week 32 a 33 zo, weet niet of het nog over gaat...

Hang on there! : )

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier hetzelfde probleem, ik wijt het echt aan de baby die met haar koppie lekker diep in m'n bekken ligt nu... Ik probeer zoveel mogelijk af te wisselen, dus kort staan, niet te lang zitten en kleine afstanden lopen, want als ik te lang achter elkaar hetzelfde doe, word ik helemaal gek!
    (van de pijn)

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Heel herkenbaar!
    Draaien in bed is erg pijnlijk geworden.

5. parel1988

parel1988 Bekend lid

Apr 2, 2008
    524
    0
    0
    ja behoorlijk haha.
    morgen moet ik weer naar vk
    kijken of ze nu met haar hoofdje naar beneden ligt,
    ben blij als de 5 weken voor bij zijn haha

6. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Heb je ook aldoor zo'n drukkend gevoel als je staat?

Laat je even weten of de baby is ingedaald?

7. parel1988

parel1988 Bekend lid

Apr 2, 2008
    524
    0
    0
    Hallo Consider.

daar heb ik eingenlijk niet echt opgelet.
    omdat ik niet echt veel sta, ik zit of lig het meeste,
    en als ik dan ga lopen dan kost het me best veel moeite en pijn.

ik moet er vanmidag om 16.30 zijn, ik hou je op de hoogte wat de vk heeft gezegt.

8. valentijn14

valentijn14 Actief lid

Jul 8, 2008
    280
    0
    0
    Ik denk dat je lichaam 1 of andere reden toch aangeeft dat je het iets rustiger moet doen...
    en behalve dat...einde is bijna in zicht voor jou!
    laatste loodjes wegen jammer genoeg altijd het zwaarst!

Inshallah komt alles goed!

9. Judi

Judi Actief lid

Mar 27, 2008
    236
    0
    0
    Oef. Jahoor ook hier valt het niet mee. Al een hele tijd eigenlijk.
    Het is soms niet meer uit te houden en ik kan weinig meer en heb veel pijn. Of ik nu zit, sta, loop of lig of draai ... mijn oma van 90 kan veel meer dan dat ik kan, das een ding wat zeker is.

Ook voor mij nog maar even, maar oei oei oei wat zijn die laatste loodjes nog zwaarder zeg.

Iedereen heel veel sterkte met de pijntjes.
    Gelukkig voor een goed doel, maar hoe je hoort of leest dat anderen er zo gemakkelijk door de zwangerschap heen zwieren, dat zou ik ook wel mee willen maken.

Misschien bij de volgende zwangerschap.

10. parel1988

parel1988 Bekend lid

Apr 2, 2008
    524
    0
    0
    ja terwijl ik hellemaal niet veel doe.
    gewoon de standaart dingen eigenlijk.
    opruimen eten maken.

ik hoor het vanmiddag wel ahaah
    en inderdaad de laatste loodjes wegen het zwaarst
    nog 5 weken te gaan.
    ben zo benieuwd wanneer ze komen zal.
    heb nog hellemaal geen last gehad van oefenweeen ofzo.
    dus misschien blijft ze wel tot 40 weken zitten.

11. Mickey06

Mickey06 Actief lid

Aug 2, 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Naar de fysio? Ik loop ook met bekkenklachten bij de fysio.

12. Ramonamvjejo

Ramonamvjejo Actief lid

May 4, 2008
    112
    0
    0
    Limburg
    Ik heb er ook last van.. bij mijn 2e zwangerschap ook erge rugklachten en bekkenpijn.. nu bij de 3e zwangerschap weer.. ben al sinds week 27 thuis omdat het echt niet meer gaat. kan niet lnag liggen,lopen,zitten enz..

wordt er helemaal gek van.. ik heb ook fysio,maar vind dat sommige oefeningen het alleen maar erger maakt.. vorige week heb ik daardoor echt een paar dagen bijna niet kunnen lopen van de pijn.. morgen moet ik weer en die oefening heb ik dus ook niet meer gedaan..

sterkte allemaal

13. Selv

Selv Lid

Jan 19, 2008
    63
    0
    0
    Herkenbaar! Heb ook veel last van mijn linkerheup en van mijn schaambot/been. Vooral bij liggen/verliggen en opstaan. Mijn baby is al ingedaald en ik denk dat het inderdaad daardoor komt, vanwege de druk. Nog even volhouden meiden!

14. parel1988

parel1988 Bekend lid

Apr 2, 2008
    524
    0
    0
    Ben bij de vk geweest,
    de kleine meid was wel een beetje ingedaald.
    maar ze kon niet voelen of ze nu al met haar hoofdje naar beneden lag.
    dus moet ik deze week een afspraak maken voor een ligingsecho...
    vind het allemaal maar wat raar want 2 weken geleden wist een andere vrouw van de vk me wel te vertellen dat ze nog met haar hoofdje boven lag.
    ik heb in totaal 3 vrouwen van de vk.
    en die ik vandaag had snapt volgens mij sommige dingen niet,
    maar ik wacht de echo wel af deze week.
    is al me 4 de echo, volgens mij zijn die stralingen ook niet eens goed voor de baby,
    hopelijk komt er deze week meer duidelijkheid,,
    en die pijn inderdaad met lopen slapen en zitten en opstaan is inderdaad bekken pijn,.
    laatste weken nog even volhouden,

trouwens wat ik ook nog raar vond is dat mijn vk niet wist wat een baby belly warmer was :confused:
    ze dacht dat ik een dekentje bedoelde, volgens mij loopt zij echt achter terwijl ze pas 25 jaar is of zo...

15. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    @parel, soms kan de vk niet goed voelen hoe de baby ligt. Het hoofdje en het kontje is soms moeilijk van elkaar te onderscheiden. Een echo is niet slecht hoor, in sommige landen krijg je bij elk bezoek aan de vk een echo. Dus daar hoef je je niet druk om te maken...alleen maar leuk, nog een keer de baby zien.
    Tja dat de vk niet weet wat een bellywarmer is... dat zou heel goed kunnen, os toch meer iets waar de kraamverzorgster zich mee bezig houdt.

Share This Page