Afgelopen mei ben ik gestopt met de pil (direct zwanger geraakt) en ik ben nu een goede 13 weken zwanger en heb zo vreselijk veel last van haaruitval. Ik durf gewoon haast niet meer te douchen en mijn haren uit te kammen want aan de haren die uitvallen komt geen einde. Herkent iemand dit? heeft dit lang aangehouden/is dit gewoon gestopt? Kun je er iets aan doen, iets slikken, eten of dergelijks? Ik weet het, veel vragen maar het zit me gewoon niet lekker aangezien ik normaal een mooie volle bos heb..
enorm!! Mijn vriend haalde de stroken haar eruit! De bank alles zit onder!! Had ook altijd een mooie slag in me haar en nu is het stijl Denk wel dat t de afgelopen week iets minder is geweest, dus misschien wordt het weer beter
ikzelf ben morgen 20weekjes en moet zeggen ik heb zelf ook het probleem! Als ik gepoetst heb zie je na een uurtje alweer overal haar liggen, de douche moet ik regelmatig putje leegmaken (allemaal haar) en ook voor de spiegel ligt er altijd veel haar, als ik gewoon eens met mijn vingers door mijn haar ga heb ik meteen hele klossen mee... Bij mij is het deze keer een meid en moet eerlijk zeggen bij mijn zoon had ik dit niet, daar kwam mijn haar echt dikker! Verloor het overige haar pas enkele weken na de bevalling. Maar nu... Misschien een connectie? meisje-jongen?
Heb inderdaad al eerder een zwangerschap (jongen) beleefd en had hier toen totaal geen last van? Geen idee of dit wat met elkaar te maken heeft? Er blijft echt geen haar over als het zo doorgaat
Haha gaat mijn meisjes voorgevoel kloppen? nee wil niet weten wat t wordt! Maar je haren groeien alsnog sneller dus wat uitvallen kan dan ook wel? En misschien krijgen we naar de bevalling een hele mooie bos!
Hier hetzelfde. Vorige zwangerschap was ook een jongen, dus misschien nu inderdaad een meisje? Ik heb krullend haar, en het krult op dit moment ook nog eens onmogelijke kanten op.... Ik hoop dat het over een paar weken wat beter wordt!
Hier had ik vol golvend haar.. Nu volumeloos en wat steil haar?? Dus jullie maken je er geen zorgen om? Ik voel me er echt niet prettig bij, hopelijk trekt het snel weg en is het een fase. Nog meer mensen ervaring? ( misschien ook mbt het geslacht en/of verschillende zwangerschappen )
ik had het tijdens de zwangerschap niet! toen had ik mooi glanzend haar! na de zwangerschap (nu dus) valt alles er uit... duurt nu al goed 2 maand... miss hebben jullie het nu ipv na de zwangerschap??
Deze zwangerschap heb ik er ook enorm last van. Daarnaast groeit het enorm snel....De vorige keer had ik geen last. Ik heb al een dochter... En nu? Volgende week weet ik meer
Hier ontzettend haaruitval. Is nog niet gestopt heb de hoop ook maar opgegeven dat het nog gaat stoppen. Hier word het trouwens een jongen
Hier is het een jongetje, maar ik had in het begin ook wel haaruitval. Niet zo heel extreem, maar toch..Ik ben toen andere shampoo gaan gebruiken en dat scheelde al enorm. Misschien een tip?
Ik heb in alle zwangerschappen ontzettend last gehad van haaruitval. Maar nu heb ik er nog meer last van! Ik heb gelukkig een dikke bos haar. Maar begin me nu toch wel af te vragen of dat nog zo gaat blijven. Overal waar ik ben geweest zijn plukken haar terug te vinden. Ik probeer mijn haar zoveel mogelijk vast te doen en borstel het alleen sochtends. Dit is mij ook door de kapper aangeraden.