De buren hebben het en mijn ervaring is, dat ze een tijdvak aangeven, waarin ze langskomen om het te bezorgen, maar ze zijn regelmatig te vroeg of te laat en dan kan ik het aannemen, omdat de buren dan niet thuis zijn
Volgens mij kan je aangeven wat je abosuluut wel of niet wilt.. Wij eten geen varkens vlees en dit kon ik aangeven en in geen van onze gerechten zal varkensvlees Ik vond de gerechten super lekker en heel makkelijk te maken . Alles word goed uitgelegt dus je hoeft er niet bij na te denken Ik ga het zeker nog eens nemen ik vind het het geld echt waard..
Bij hello fresh kun je enkel kiezen tussen vegetarisch of vlees. Je kan niet aangeven dat je bv geen vis wil of geen varkensvlees.
Wij vinden het ideaal. En duur? Valt best mee! Wij hebben een 2 persoonsbox met 5 maaltijden en daar eet dochterlief (7) ook van mee. De maaltijden zijn gevarieerd en over het algemeen ook erg lekker. Moet wel zeggen dat wij eigenlijk ook alles lusten. En zo eten we nu ook dingen die ik zelf nooit zou hebben bedacht. En, niet onbelangrijk...Ik ben erg slecht in afgepaste hoeveelheden te koken. Met Hello Fresh heb je mooie hoeveelheden en verspil ik veel minder voedsel. Lijkt wel een reclameplaat Is het niet, ik vind het gewoon een fijn concept!
Ik ga het proberen. Via een vriendin heb ik een kortingscode gekregen dus dat is wel fijn. Dan is het meteen minder duur. Onze dochter eet best goed en onze zoon eet wel vlees maar de rest minder (tenzij pasta/noodles). Ik begreep dat het vlees of de vis wel afgepast is op 2 personen en de rest is ruim voldoende? Ik twijfel een beetje of ik een 2 persoons moet nemen of een 3 persoons (want 2 kindjes die samen een halve maaltijd delen). Deze week stond het menu me nog niet zo aan (van déze week wel, maar dan die van volgende week die ik nu zou bestellen niet), dus ik wacht sowieso nog een weekje.
Ik ben al heel erg lang "lid" en heb altijd de 5-maaltijden box voor 2 personen. Ik vind het lekker en gemakkelijk te maken. En het scheelt me inderdaad een paar extra gangen naar de supermarkt met de daarbij behorende impulsaankopen hihi....dus uiteindelijk is het voor mij goedkoper per maand. Af en toe pauzeer ik de box voor als het slecht uitkomt qua vakantie of er zit iets in wat ons niet aanspreekt....en heel soms zet ik hem stop om een weekje oerhollandse pot te maken haha. Maar ik vindt het een topconcept en blijf voorlopig nog wel even hiermee doorgaan.
Ik vind het ideaal! Vind het lastig om te bedenken wat we nu weer moeten eten en nu wordt dat gewoon voor mij besloten Gerechten zijn makkelijk te bereiden, veel variatie en afwisseling. We gooien nu ook nooit dingen weg, wat voorheen met boodschappen vaak wel het geval was... ik maakte altijd teveel eten en kon dus de helft weggooien. Of ik ging een paar keer per week naar de winkel om boodschappen te halen We betalen 49 euro voor 2 personen voor 5 maaltijden. Daar kan ik zelf geen boodschappen voor halen... zjn nu goedkoper uit dan voorheen.
Er staat bij het eten wel aangegeven of er gluten in zit of lactose e.d. dan zou je het er dus uit kunnen laten bij de bereiding.
Heb ik nog een vraagje; Als ik nu bestel, hoe weet ik dan welke box ik krijg? Ik kan nu de box bestellen tot 3 juni. Is dat dan de box met de gerechten van 30 mei tot 5 juni? (De week die me dus niet aanstaat?) of krijg ik dan de box voor de week erna?
Nee, dan is dat volgens mij de box van 30 mei tot 5 juni. Ik bestel een 3-dagen box en die krijg ik op dinsdagen. Dan krijg ik dus de gerechten die in die week vallen, deze week bv. pita's met falafel (wat erg lekker was trouwens ...) Maar je kunt toch zelf aangeven wanneer je box ingaat? Althans ik kon dat wel. En dan kan je tot de woensdag ervoor de box afzeggen van de week erna.
Oh, had ik hem dan vorige week toch maar genomen. Die van déze week (met asperges e.d.) zag er erg lekker uit...
Of FB staat dan weer dat de box van week 24 (dus de week van 6 juni t/m 13 juni) besteld kan worden tot 3 juni. Ik ga het daar maar eens vragen. Dat menu ziet er weer iets beter uit. Al ben ik wel een beetje huiverig voor die soep-achtige "Daahl" of hoe heet het?
Ik zou het ook willen proberen voor een week, nu mijn man nog zien te overtuigen. Wij wonen letterlijk tegenover de winkelcentrum dus hij ziet niet de nut ervan om zo'n box te bestellen. Ik las ook iets over een probeerbox? Hoe bestel ik dat? Ik zag het niet zo gauw staan. Wat ik wel zou willen is de fruitbox (medium) bestellen. Ik eet heel veel fruit, is dat aan te raden? En kan je die ook los bestellen of alleen mij erbij de etenbox?
Ik heb vandaag een box besteld, kreeg een mailtje met 20 euro korting dus dan is het leuk! Wordt wel pas 9 juni bezorgd, geen idee dus wat erin zit, maar ik laat me graag verassen en als ik de vis niet lekker vind dan kan ik vast wel iemand vinden die het wel lekker vindt
De kortingsbon van 20 euro houd wel in dat je 2 boxen moet bestellen en niet na 1 keer kan zeggen ik doe het niet meer... (als ik het goed begrepen heb) Wij krijgen aanstaande dinsdag de eerste box we zijn zo benieuwd