Ervaringen met Hello Fresh

Discussie in 'De lounge' gestart door megacarls, 24 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Duur of niet, het is me het gemak meer dan waard :D
    Ook hier geldt trouwens dat we hem lang niet altijd hebben, omdat we de gerechten niet altijd heel lekker vinden.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij zijn er in Nederland mee begonnen en waar we nu wonen hebben ze het gelukkig ook. Vind het ideaal. Ben vaak inspiratieloos of druk en vind het heerlijk dat ik alles al in huis heb en nergens over na hoef te denken. De recepten zijn bijna altijd lekker en verrassend, zou het zelf nooit maken.
    Het is misschien duur, maar mij al het geld waard.
    Wij doen het gemiddeld 3x per maand voor 3 dagen.

3. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    ik vind het ideaal! en voor de gene die willen proberen.
    een abbo kan je stopzetten kan na dat je 2x heb afgenomen bij ze.
    ik heb evt een code voor 20,- korting de eerste keer, dan zou je even een pb moeten sturen.

ik vind het erg leuk om niet zelf steeds de inspiratie te moeten gaan zoeken.

de extra's die je zelf moet kopen is echt minimaal. zoals azijn, bouilion, olie, peper, zout

4. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind t ook super hoor! Heerlijke gerechten en m'n kids eten veel gevarieerdere en proeven meer omdat er dus ook steeds verschillende dingen op tafel komen waar ik zelf de puf niet voor zou hebben om t gerecht op te zoeken, de boodschappen bij elkaar te halen enz enz ik deed toch vaak automatisch dezelfde soort gerechten maken en dus niet zo heel afwisselend

Dus ik ben blij, bv normaal koop ik zelf nooit vis, lust t wel maar koop t niet snel dan weet ik niet wat te maken, zo eet je bijna elke week vis (stel je neemt t elke week) en das toch gezond

Tuurlijk kan je dat zelf ook allemaal doen en miss wel veel goedkoper oid maar ik vind t echt heel makkelijk en ideaal!

5. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.281
    1.443
    113
    Ik wilde misschien ook zo een doos proberen maar ik vond de gerechten van deze week en volgende week niet lekker. Er stonden best veel 'rare' gerechten in. Nu ben ik geen super wereldeter maar ik vond het maar aparte dingen.... Heb uiteindelijk dus ook niets besteld.

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ja, en dat vind ik dus weer heel fijn ;) je eet dingen die je normaal niet zou eten... soms vind ik het heel lekker en soms niet. Maar als je het niet probeert dan weet je het ook niet ...

7. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik zie dat je de recepten zo kunt downloaden. Dan kan je zelf alles gaan halen. Scheelt een hoop geld en je eet toch afwisselend.

8. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Wij werken beide 4 dagen. Ik dacht dat ik het heel handig zou vinden want vaak inspiratieloos. Maar ik vond het niks. Ik heb als ik om 6 uur thuis kom geen zin meer om zelf mijn viskoekjes in elkaar te draaien of mijn pompoen of welk willekeurig moeilijke groenten te slachten.
    Ik wil dan in max 20 min eten op tafel hebben en met hello fresh lukt me dat niet. Met mijn eigen recepten toppers wel.

Deel Deze Pagina