Ben zo blij!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Botiwo, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik heb er her en der wat over verteld. Maar ik zat redelijk in spanning vanwege de uitslag van bepaalde waardes. De uitkomst was van belang vanwege een medicijn voor diabetes type 2. Het middel heet Victoza en je spuit het 1x per dag. Ik hoef daarbij geen insuiline meer te gebruiken want het medicijn zorgt ervoor dat je waardes goed blijven. Ook het risico op te lage glucosewaarde is nihil. Ook een bijkomend voordeel is dat het de eetlust sterk verminderd. Dit in combinatie met een dieet zorgt ervoor dat mensen vrij veel gewicht verliezen wat op den duur betekend minder last van kwaaltjes die bij obesitas horen. Nu zat ik al weken in spanning, afspraak waarbij ik de uitslag zou krijgen ging niet door ivm sluiting van het gehele ziekenhuis. Nu belde mijn internist net en die heeft zijn goedkeuring gegeven!!!! Ik ben zo blij. Geen insuline meer, geen 4 x per dag spuiten. En natuurlijk het afvallen en de goede waardes. Ik wordt deze week nog gebeld met een datum van opname. Opname is verplicht omdat ik in een keer van de insuline afga en ze willen zien hoe dat gaat. Ik hoef gelukkig maar 1 nachtje te blijven als het goed is.

2. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

nou sterkte. ik hoop dat t aanslaat.

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

sterkte, duim voor je dat het goed gaat

4. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

super nieuws!
    ik hoop dat het werkt!

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    He wat goed!
    Ik hoop dat het aanslaat!;)

6. Only me

Only me Niet meer actief

Wat een super goed nieuws! Echt fijn voor je! Ik hoop van harte dat het aanslaat!

7. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Wat fijn voor je! Hopelijk werkt het!

8. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Ja ik hoop ook dat het gaat werken. Ik heb al veel positieve dingen gehoord. Een goede vriend gebruikt het ook en is sinds 4 weken 15 kilo kwijt en hele mooi waardes. Ook heeft hij weinig eetlust. Ik vind het superspannend maar wel ontzettend goed gevoel over. Dank jullie wel voor de lieve reacties.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Geweldig, hoop voor je dat het goed aanslaat!

10. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Ik hoop het ook:)

Deel Deze Pagina