Ervaringen met herinneringenoplinnen.nl

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0

Waarschijnlijk is bij het grote doek geen "tussen lat" gebruikt. Hierdoor trekt het op de lange zijde krom. Toch even bellen lijkt me zo.

Sorry, ben waarschijnlijk de enige persoon hier die het kwalitatief allemaal wat minder vind. Komt doordat mijn lief zelf in deze tak van sport werkt. Weliswaar bedrijfsmatig en voor grotere projecten maar toch. Ik vind het type doek wat ze gebruiken te dik, daardoor is de afwerking op de hoeken wat minder. Als het doek minder dik is en je eerst molton op het frame spant krijg je een mooiere kwaliteit. Dit beinvloedt natuurlijk wel de prijs:D
    Maar goed, de prijs is interessant en daardoor kopen toch vrij veel mensen hun doek hier.

2. pijman

pijman Niet meer actief

Hier ook heel tevreden, heb dit doek nu al 4,5 jaar in de woonkamer hangen en het doek is nog steeds mooi. Kreeg in het begin ook echt van iedereen die binnen kwam complimenten erover. Prachtige kleuren ook, niet heel afwijkend van wat we zelf op de computer zagen, al kan dat verschillen per beeldscherminstelling natuurlijk. En lekker snelle levering. Zou er zo weer wat bestellen als onze tweede uk er straks is :)

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Ik heb er nu in totaal 3 keer wat besteld.
    Goeie prijzen en goeie service.

Alleen het laatste doek had ik besteld voor de kerst en ze garandeerden levering voor de kerst alleen lukte dit niet (denk door de sneeuwval op de dag voor kerst)
    Ik heb hun een mailtje gestuurd dat ik dat toch wel jammer vond en toen kreeg ik van hun als tegemoetkoming een cadeaubon ter waarde van het bedrag van het doek dat ik besteld had.

Ik heb het eerste doek al bijna 6 jaar in de woonkamer hangen waarvan in de zomer een groot gedeelte van de dag in de zon en de kleuren blijven supermooi.

Ik ben dus zeer tevreden over dit bedrijf en ik bestel er zeker nog wel weer!

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb er 1 hangen.. goede service en mooie kwaliteit..

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ook hier alleen maar goede ervaringen.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier ook goede ervaringen. Drie jaar geleden een canvasfoto besteld en die hangt ook al drie jaar aan de muur in de slaapkamer. Ziet er nog hartstikke goed en mooi uit.

7. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Hele goede site, prijs kwalitiet beide goed!
    6x een doek besteld ook 60x60 gaat goed, duidelijke kwaliteit.
    Ik heb het daar besteld op aanraden van een vriendin die zelf een fotostudio heeft. Ook voor opdrachten op canvas gebruikt zij deze site.

8. Tisch29

Tisch29 Actief lid

16 jan 2011
    142
    0
    0
    In het midden van he
    Hoi,

Ik heb hier ook mijn canvas doek besteld. Heb er een goede ervaring mee. Het doek werd snel geleverd, ziet er mooi uit en ik vond ze ook echt niet duur. Ik zou er de volgende keer zeker weer bestellen.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de reacties ( en de kortingscode ! )
    Ik ga hem vanavond bestellen. Zodra ik hem binnen heb kom ik hem even showen :)

10. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Hier ook erg tevreden. Heb hier ook een hele grote hangen...geloof 90x150....hangt hier nu anderhalf jaar en is nog steeds mooi.
    Bestel daar altijd.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou hij is besteld ! Had maatje 60x90 voor 45 euro.
    Heb die kortingscode gebruikt en had voor 40 euro nog vvv bonnen. Nu dus voor 0.50 cent een canvas besteld :D

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou nog even een foto plaatsen zodra ik hem binnen had. Vandaag binnen gehad en gelijk opgehangen.

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier ook diverse doeken en alleen maar lof.:)
    Je kan ze ook afhalen of ter plekke laten afdrukken.

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ziet er super uit toch!:)

Deel Deze Pagina