Hier in Leeuwarden is geen bibispeen meer te verkrijgen. Omdat hij nu al meer als een maand het zelfde speentje gebruikt wil ik hem een nieuwe geven. vandaag een difrax gekocht maar daar moet hij echt niets van weten. Welke speen lijkt wel op bibi. Want ons zoontje heeft echt nog zn speentje nodig
Ik heb r een met dezelfde vorm speen van Difrax. Ze keek wat raar omdat de speen harder is dan die van bibi maar het was deze of geen Ook gehoord dat die van Etos eigen merk erop lijken. Maar ook daar waren helaas de schappen leeg door de grote vraag.
Ik heb vandaag nog de etos speen gekocht eigen merk. Dochterlief pakt eerder haar etos speen dan de difrax nu. Dus probeer maar eens etos eigen merk. Lijkt er veel op.
Hier was uiteraard etos eigen merk ook uitverkocht grrrr. Vanalles geprobeerd maar de hema speentjes zijn ook goed gekeurd hier. Toch blijft de bibi zijn favoriet...
Etos of hema dus proberen. Dankje voor jullie reacties. Heb van de difrax ook de zelfde vorm gekocht maar deze heeft hij er binnen een tel wee uit gewerkt.
Inmiddels ook een hele voorraad hier. Mam werkt niet, difrax al helemaal niet. Vandaag nog een ouder model bibi kunnen krijgen, werkt tot nu toe t beste, die kun je via de website van bibi ook nog bestellen... maar helemaal top is t niet. Als mw echt moet slapen pak ik soms toch stiekem de oude nog.... dus als iemand DE tip heeft hoor ik t graag. Krijgen we de spenen die we nu allemaal voor niks kopen ook vergoed van bibi?
Etos gaat die spenen ook veranderen daarom tijdelijk niet meer leverbaar.... ik heb ze gelukkig nog in kunnen slaan
Onze zoon accepteerde probleemloos die van kruidvat eigen merk. Ik vind ze ook wel op elkaar lijken. Echt de speen zelf dan hè, het schild is wel anders. Maar misschien is die van ons gewoon makkelijk daarmee? Hij heeft de oude en nieuwe bibi ook gewoon door elkaar gebruikt zonder dat hij mopperde.
die van mijn zus pakte de kruidvat ook ipv Bibi. Mijn dochtertje pakt alleen de difrax combi speen en heeft gelukkig geen moeite met overgang naar hardere spenen voor oudere kindjes.
Nee zachter. Zijn vergelijkbaar met de new generation alleen is de kruidvat speen iets minder lang. Mijn dochter pakt zowel kruidvat als bibi (new generation eerst nu de oude)
Daar gaat bij mijn dochter ook de voorkeur naar uit, zijn ook ietsjes breder en harder. Bij prenatal verkochten ze hier nog erg veel bibi spenen (oude) misschien daar eens kijken?
Op marktplaats verkopen een aantal mensen nog de oude bibi fopspenen! Heb gisteren mij ook suf gezocht en kwam hier op uit Verder heb ik de difrax dental, nuk dental en dr brown dental besteld, even kijken of mijn kleine deze wel wilt.. (wilt ook alleen oude bibi).