hoi, wij proberen al sinds januari 2014 zwanger te raken.. helaas mag dit niet baten ik ben helemaal goed gekeurd...maar mijn vriend heeft geen zaad... verder is ie helemaal goed gekeurd.. laatste hoop is een hapje nemen uit de bijbal in de hoop dat daar zaadjes zitten, dan zit er waarschijnlijk een verstopping in zn leiders.. wie heeft hier nog meer ervaring mee? kan met zo weinig mensen praten.. en ondertussen wordt ik gek van zwangere mensen en baby's...
Hey meis je verhaal is helaas heel herkenbaar. Lijkt wel of iedereen om je heen zwanger raakt he in je omgeving. Soms heel frustrerend. Weet je al wanneer die operatie wordt uitgevoerd? Mijn vriend heeft ook een TESE gehad. Waren klaar voor ICSI maar helaas op de dag zelf was het een mislukte. De zaadjes maar tot een bepaalde fase waardoor ze niet gingen bewegen. Hopelijk wordt het voor jullie wel een geslaagde operatie !! Fijn he om anoniem jezelf te uiten
Bedankt voor je reactie mayaatje wij zijn dinsdag weer voor onderzoek geweest, dit x voor echo... dat was tip top in orde. krijgen in februari bloed uitslag en weer zaad uitslag.. terwijl dat al 3 x onderzocht is! maar was te snel op elkaar, officieel moet er 3 maand tussen zitten ivm een zogenaamde nieuwe lading wat een vrouw elke maand heeft... na de uitslag krijgen we uitnodiging voor volgend onderzoek... afwachten dus!
Hier geen ervaring, maar wil je alvast veel sterkte en succes wensen! Hopelijk mogen jullie ook snel een klein wonder in jullie armen sluiten!