Help, advies gevraagd... Wanneer klussen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlinderr, 28 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoi meiden,

Ik zit op cd 8 en spuit puregon. Vandaag ben ik voor de eerste fm naar t zhuis geweest, maar er bleek ineens links een eitje te zitten van 20mm!
    Niemand die dat verwacht zou hebben! Ben super blij uiteraard, nu zet ik vanavond de pregnyl, maar wanneer moet ik nu klussen???
    De gyn zei dat we vanavond en morgenavond moeten klussen. Nu hebben we gisteravond ook "geklust" (voor de fun;):D;)) maar is het zaad bewust niet diep naar binnen gegaan, omdat ik naar de gyn moest en geen 'spul' tegen wou komen tijdens de fm.. :)
    Als we vanavond klussen is de kwaliteit dan wel goed? Beter is om morgen te klussen, maar ben bang dat ik dan mij ei mis.

Iemand ervaring hiermee?
    Hopelijk hebben jullie advies voor mij.

Liefs, vlinderr

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Bij ons wordt geadviseerd twee dagen voor de inseminatie geen zaadlozing meer te hebben! Maar de assistente zei ook wel eens op de dag van de pregnyl mag het nog wel! Bij ons is de kwaliteit vh zaad dus beter als we het de dag voor pregnyl nog doen en daarna pas weer zaadlozing voor de inseminatie! Nou ja klinkt wat chaotisch, maar als ik jullie was zou ik het vanavond nog gezellig maken en daarna niet meer :D

3. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Als ik had geweten dat mijn eitje al zo groot was, hadden er gisteren zeker niks gedaan. Ik zou IUI krijgen, maar omdat alles nu zo snel is gegaan mogen we het deze ronde zelf proberen.

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Hmmmm lastig...misschien dan toch maar zowel vanavond als morgen! Dan hebben jullie in ieder geval alles geprobeerd! Lijkt me beter dan de kans het ei te missen! De kwaliteit is misschien minder, maar wie weet zit daar net die ene sterke winnaar bij ;) Succes!

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ja, denk dat we dat maar doen. Dan is t gewoon hopen dat de kwaliteit voldoende is!

Deel Deze Pagina