Ik vond het ook verre van prettig en behoorlijk pijnlijk. Echter is de pijn van hele korte duur en toen het inspuiten klaar was, was bij mij de pijn ook meteen verdwenen. Nog anderhalve dag wat last van bloedverlies gehad maar verder niks. Die dag zelf daarna niks meer gedaan, echt even mijn rust genomen, vond het een behoorlijke impact hebben. Maar, nog geen twee maanden later een positieve test in handen dus het is het zeker waard geweest!!
Als ik het zo lees kan het nog wel eens tegenvallen dan... Dit weekend ben ik helaas weer ongesteld geworden dus ik weet nu zeker dat ze binnen anderhalve week ofzo (vóór mijn eisprong) een HSG gaan doen en ik merk dat ik er nu al best over in spanning zit. Ik hoop maar gewoon op het beste en ik ga het doel maar goed voor ogen houden... Gelukkig heb ik ook nog een hele lieve vriend die me echt heel goed helpt op de moeilijke momenten, samen komen we er uiteindelijk wel doorheen denk ik dan. En daarna afwachten he...
Ik heb gisteren hsg gehad. Viel mij reuze mee Ik heb dan ook hoge dosis pijnstillers gehad Ibro 600 en 1000 mg paracetamol Apart,om te zien hoe de vloeistof Ijn weg vind
Ik vond het echt zo ontzettend meevallen! Van tevoren naproxen genomen. Ze houden je baarmoeder open met een soort tang, dat voelt een beetje zwaar. Het doorspuiten deed geen pijn (dat ik mij herinner, het is al 5 jaar geleden). Ik ben daarna ook gewoon gaan werken. 3 weken later een positieve test in mijn handen
Fijn om ook wat positieve reacties te lezen! Ik heb de HSG komende woensdag dus ik begon hem toch wel een beetje te knijpen... En ik heb al van veel dames gelezen dat ze daarna heel snel zwanger waren dus dat wordt hier ook duimen komende maanden!