Meiden, Ik denk erover om tijdens het ivf-traject acupuntuur te laten toepassen. Ik heb dat ook tijdens mijn iui gedaan. Hoewel het toen niet tot resultaat heeft geleid, wil ik mijn kansen zo optimaal mogelijk laten zijn dus misschien wil ik weer starten (is wel een hoop extra gedoe naast alle zh-bezoeken). Maar wel bij een andere acupuncturist, want de vorige zat toch een stuk uit de route. Heeft iemand van jullie prettige ervaringen met een acupuncturist in de buurt van het VU? Ik kan er met de fiets naar toe, dus het mag er ook een klein eindje vandaan zijn (niet teveel want ik weet niet hoe goed ik nog kan fietsen met een volle buik). Alvast dank voor jullie tips!
Hey, Ben zelf erg tevreden over Ineke van der Ham, zij zit aan de Admiraal de Ruyterweg in Amsterdam, geen idee of dat in de buurt van de VU is..als je het kunt fietsen zou ik dat zeker overwegen, vind t echt een meerwaarde al was het alleen maar om het feit dat je iets kunt doen in deze afwachttijd. Zij doet ook veel met chinese kruiden en fythotherapie (voedingsleer). Haar telefoonnummer is 070 3245585, op woensdag werkt ze in Amsterdam, dinsdag en donderdag in Den Haag. Succes!! Hgr, Koosje
Dank Koosje! Die straat is niet heelcdicht bij het VU, maar wel op mijn route. Alleen... precies op woensdag ben ik niet in Amsterdam... Ik moet dus nog maar even verder zoeken vrees ik.