hallo Ik heb een vraag. Ik heb mn eerste menstruatie na de bevalling inmiddels. Ik ben direct op de eerste dag begonnen met de pil. (zoals het hoort) Nu ben ik inmiddels al 3 weken ongesteld. Mijn pil is aanstaande woensdag alweer op en de 'nieuwe' menstruatie verwacht ik dan al weer. maar ja die van de vorige keer is nog niet voorbij. Ben al bij de huisarts geweest en die zegt dat hetdoor het ontzwangeren komt. Heeft iemand van jullie dit ook gehad? Ik vind het namelijk heel vervelend. Bedankt alvast voor de reacties. groetjes jipenjanneke
Hoi! Ik heb net precies hetzelfde gehad, ik werd 4 weken geleden ongesteld, en toen ook meteen begonnen met de nuvaring! Ik ben toen 3 weken ongesteld gebleven, en toen ik de nieuwe ring er weer ingedaan heb toen was het gelukkig afgelopen .. Dus hoort er denk ik een beetje bij! Groetjes
bedankt voor je reactie. ik probeer het nog even aan te zien. vandaag laatste pil van de stip dus volgende week woensdag weer starten met een nieuwe strip. hoop dat het dan over gaat... zo niet dan mocht ik na 5 weken (in totaal) terug komen bij HA. ben benieuwd!