Ervaringen met inleiden door breken van de vliezen

Discussie in 'De bevalling' gestart door nynke1980, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hier was het precies zo!

2. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik ben ingeleid met 38.3 en op 38.4 werden mijn vliezen gebroken om 9 uur 's ochtends. Kreeg gelijk daarna een infuus met weeenopwekkers en 's avonds om 21;02 geboren.

3. la34

la34 Actief lid

31 jan 2011
    227
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb hier na vaginale tabletjes om het op gang te brengen (bij 41,5 week) en breken van vliezen het infuus gekregen en wil dat nooit meer. Eindeloze weeenstormen (geen seconde rust tussen de weeën) en zoveel pijn dat morfinedrup niets uithaalde (had ook niet meer de kracht er op te drukken). Uiteindelijk na eindeloos op 8 cm te blijven hangen (mij werd verteld dat dat een reactie kon zijn op de middelen in het infuus/de opwekkers) alsnog naar OK geraced voor een keizersnede waarvan het herstel heel heftig was. Had er geen idee van dat je dat infuus kunt weigeren. Bij de tweede heb ik al aangegeven dat ik geen infuus meer wil. Als dat nodig is omdat het niet vanzelf op gang komt, dan toch maar weer een keizersnede, ook al vind ik het herstel erg zwaar geweest en dat maakt de eerste kraamweken verdrietig omdat je niets kunt. Wil jullie niet afschrikken, maar je hoort ook zoveel 'viel wel mee' verhalen, het kan dus ook wel eens heel heftig zijn.

Deel Deze Pagina