funnyme.. wat fijn dat jullie al zo snel naar huis mochten. Zie dat jou kindjes ook niet zo zwaar waren, dat verwachten ze bij ons kindje ook en ben daarom ook wel bang dat hij of zij moet blijven in het ziekenhuis maar als ik dan jou verhaal lees dan hou ik hoop!
tussen de 2200 en 2500 gram bij de geboorte. Het is aan de te kleine kant en daarom denken ze er over om me in te leiden omdat we dan zelf voor de voeding kunnen zorgen. Onze baby komt namelijk 1 navelstrengvat tekort waardoor je maar 1 toevoer vat hebt ipv 2 en daardoor loopt de baby achter op de groei.
hoi, ik ben ingeleid met 40 weken en 3 dagen. bij mij werd er een tabletje opgestoken om mijn baarmoederhals verder te laten rijpen (had toen ik naar het ziekenhuis ging 3cm ontsluiting, dit al 1 week lang maar vorderde niet verder) na een paar uur kwamen ze kijken of het tabletje zijn werk had gedaan... niet dus! dus nog maar een tabletje opgestoken. de bedoeling was om mij 's ochtends een infuus te geven met weeënopwekkers. maar om 4uur snachts brak mijn water spontaan en 4 uur later had ik mijn kereltje al vast! of mijn water nu gebroken was door de tabletjes of spontaan weet ik nog altijd niet
Ik ben met 38 weken ingeleid wegens mn bloeddruk. Mn bmm was al verstreken en ik had al 1 a 2 cm ontsluiting. Nadat ze het infuus hebben ingebracht ben ik al snel in een weeënstorm beland en de weeën waren ook meteen heel heftig. Drie uur verder was er nog niets veranderd. Het heeft heel lang geduurd voor ik op 10 cm zat en mocht persen. Na 14 minuten persen werd Demi geboren. Ik had slechts 1 klein scheurtje. Alles bij elkaar heeft het 12 uur geduurd voor ik Demi in mijn armen had.
Hoi hoi Ik vind het best wel spannend, want morgenochtend om 08:00 moet ik in het ziekenhuis zijn om ingeleid te worden. Dit vanwege een te hoge bloeddruk. Ik neem aan dat ik meteen aan het infuus kom, want de gyn. heeft me gisteren onderzocht en zei dat de baarmoedermond al verstreken is en dat ik 1 cm ontsluiting heb. Dus dat voorwerk is al gedaan. Ik zat de afgelopen twee weken echt de hele tijd te zeggen dat ik er zo flauw van ben en dat hij nu echt wel geboren mag gaan worden. Toch, nu ik de afspraak morgen heb, ben ik ook wel weer een beetje angstig voor wat komen gaat. Stom eigenlijk he? Zagen jullie er ook tegenop?