Indalen, oefenweeen...?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Merijn, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

Vannacht heb ik een tijdje niet kunnen slapen omdat ik vreselijke pijn in mijn onderbuik en onderrug had. Echt alsof ik zwaar ongesteld was. Het kwam een beetje met vlagen en ik had ook wat last van (semi) harde buiken, maar het was (gelukkig) niet regelmatig.
    Dit had ik van de week al eerder een keer. Toen was het toen ik op de bank lag en heb ik er een warme kruik tegenaan gehouden. Uiteindelijk is het toen nu 2 uur weer weggetrokken.

Komt dit nou van het indalen? Of zijn het oefenweeen? Of is het wat anders?

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Klinkt als indalingsweeen ja. Ik kreeg er wel ontsluiting door, maar het zette niet door. Hoeft bij jou ook nog niet! Maar als je je zorgen maakt moet je even je vk bellen.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb precies hetzelfde gehad, ook met 33 weken. Ik heb toen de verloskundige gebeld omdat ik soms ook nauwelijks kon lopen en vaak een half uur lang de weeen aan het wegpuffen was op de wc. Maar het waren dus indalingsweeen. Pas met 36 weken geen last meer van gehad, tot die tijd schoot Eva vaak ook weer terug.

4. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik heb het ook, wat pijnlijk af en toe zeg.......

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik had het vannacht! Best heftig, maar ik vond het eigenlijk niet zo vervelend: heb je tenminste het idee dat er wat gebeurt!
    Ik heb het een paar uur achter elkaar gehad, continue " menstruatieachtige pijn" met onregelmatige harde buiken ertussendoor.

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja ik kan me wel voorstellen dat het idee dat er wat gebeurt wel fijn is. Dat is het ook wel. Maar als de bevalling nog 9 weken op zich laat wachten, hoef ik niet 9 weken lang die krampen te ervaren ;)

Heb het overigens niet nog een keer gehad. Maar ben inmiddels overtuigd dat het indalingsweeen waren! Wel spannend dat het nu begint te rommelen en het steeds dichterbij komt :)

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben uiteindelijk met 41 weken bevallen... dus het zegt nog niets ;), als het inderdaad het indalen is. De laatste weken voor de bevalling heeft het helemaal niet gerommeld bij mij, 'opeens' braken mijn vliezen...

Deel Deze Pagina